לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
רוני שיין

רוני שיין

רוני שיין

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-116198

אודות רוני שיין בקצרה:

 פסיכולוגית קלינית מומחית (מס' מומחה 33779), קליניקה פרטית בגבעתיים. אני מטפלת במבוגרים (18+) ועוסקת באבחון קליני ותעסוקתי. בנוסף, אני מטפלת ומדריכה סטודנטים לפסיכולוגיה קלינית, בפסיכותרפיה ודיאגנוסטיקה בתחנה...

פניה אל רוני שיין

דוברת אנגלית ועברית.

רוני שיין חברה באיגודים המקצועיים:

אודות רוני שיין

 פסיכולוגית קלינית מומחית (מס' מומחה 33779), קליניקה פרטית בגבעתיים.

אני מטפלת במבוגרים (18+) ועוסקת באבחון קליני ותעסוקתי. בנוסף, אני מטפלת ומדריכה סטודנטים לפסיכולוגיה קלינית, בפסיכותרפיה ודיאגנוסטיקה בתחנה לבריאות הנפש בפתח תקווה.

אני מטפלת בגישה אינטגרטיבית המשלבת בין גישות פסיכודינאמיות לקוגניטיביות התנהגותיות (CBT) ובנוסף, אני בעלת ניסיון בטיפול ממוקד סכמה ובטיפול קבוצתי. אני עורכת טיפולים קצרי מועד וארוכי טווח בהתאם לצורכי המטופל.

אני עוסקת במגוון סוגיות כמו קשיים במערכות יחסים, ערך ומימוש עצמי, הגירה, חזרה בשאלה, חזרה תשובה, זהות ונטייה מינית. בנוסף, אני מנוסה בטיפול בהתמודדות עם אירועי חיים קשים, משברים, אבל ואובדן, הפרעות חרדה ותנודות במצב הרוח.

אני בוגרת תואר שני בפסיכולוגיה קלינית, בהצטיינות, מאוניברסיטת בר אילן ואת התואר ראשון למדתי באוניברסיטת תל אביב.

לאורך שנות עבודתי, התמחיתי בטיפול ואבחון של מבוגרים צעירים במסגרת שירותי הייעוץ לסטודנט באוניברסיטת בר אילן. עסקתי גם בטיפול ושיקום של מבוגרים ובני משפחותיהם, ביחידה לטיפול בהפרעות קשות, בתחנה לבריאות הנפש בפתח תקווה. רכשתי ניסיון בטיפול במתבגרים ובהדרכות הורים במרפאה הפסיכולוגית בבי"ח שניידר והתנסיתי בטיפול בגישות פסיכודינאמיות וקוגניטיביות התנהגותיות בקליניקה לשירות הקהילה באוניברסיטת בר אילן.

 

טל' 054-4601773

shineroni@gmail.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של רוני שיין, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי רוני שיין ובאחריותו/ה.