לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
עדן סבירסקי

עדן סבירסקי

עדן סבירסקי

עובדת סוציאלית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 27581

שמי עדן, אני עובדת סוציאלית קלינית בשלבי התמחות לפסיכותרפיה. אני מטפלת במבוגרים ומתבגרים המתמודדים עם מצבים שונים: דכאון וחרדה, מצבי משבר, תקופות שינוי ומעבר (זוגיות, הורות, קריירה, מגורים), קשיים בקשרים בינאישיים,... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל עדן סבירסקי

אודות עדן סבירסקי

שמי עדן, אני עובדת סוציאלית קלינית בשלבי התמחות לפסיכותרפיה.

אני מטפלת במבוגרים ומתבגרים המתמודדים עם מצבים שונים: דכאון וחרדה, מצבי משבר, תקופות שינוי ומעבר (זוגיות, הורות, קריירה, מגורים), קשיים בקשרים בינאישיים, התמודדות עם חולי, אובדן ופרידה.

אני מטפלת פרטנית וקבוצתית, מנחת סדנאות ומדריכת סטודנטים לעבודה סוציאלית.

​הטיפול באוריינטציה פסיכודינמית, בשילוב כלים יצירתיים בעיקר מעולם הצילום וכלים מגישות ממוקדות יותר. אופי הטיפול נקבע לפי צרכיו ורצונותיו של האדם שnגיע.

אני מאמינה שצמתים ונקודות משבר או תקיעות מציעות לנו לעצור רגע, לשאול שאלות, ומתוך חוויה של קושי או כאב, להכיר את עצמנו טוב יותר ולמצוא את הכוחות והמסוגלות האישית שבתוכנו. כמטפלת חשוב לי ליצור מקום בטוח ומקבל שבו האדם יוכל לבחון את עצמו ומצבים משמעותיים בחייו. לתת לו את האפשרות להתבוננות פנימית, למידה, התפתחות אישית ומימוש של בחירותיו. זאת תוך התמקדות בצרכיו ורצונותיו, בקצב שלו ובדרך שמתאימה לו.

הטיפול מתקיים בקליניקה שלי במרכז תל אביב או "מרחוק" באופן מקוון. מוזמנים ליצור אתי קשר לקביעת פגישה או התייעצות

בטלפון: 0524704049 או במייל: edensvirsky@gmail.com

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של עדן סבירסקי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי עדן סבירסקי ובאחריותו/ה.