לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מתן רענן

מתן רענן

מתן רענן

פסיכולוג

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-133699

אודות מתן רענן בקצרה:

שלום, שמי מתן רענן. אני פסיכולוג ילדים, נוער ומבוגרים, ובעל תואר שני בפסיכולוגיה קלינית של הילד מאוניברסיטת תל אביב. כיום אני מטפל בקליניקה במרכז רעננה, עובד כפסיכולוג במחלקת אשפוז מבוגרים בביה"ח 'שלוותה',...

פניה אל מתן רענן

אודות מתן רענן

שלום, שמי מתן רענן. אני פסיכולוג ילדים, נוער ומבוגרים, ובעל תואר שני בפסיכולוגיה קלינית של הילד מאוניברסיטת תל אביב. כיום אני מטפל בקליניקה במרכז רעננה, עובד כפסיכולוג במחלקת אשפוז מבוגרים בביה"ח 'שלוותה', ומטפל בתחנה הפסיכולוגית בגבעת חיים שבעמק חפר.

בעבודתי עם מבוגרים ועם ילדים, יש לי ניסיון בטיפול בסוגיות כגון קשיים בין אישיים, דיכאון, חרדה, OCD, התפרצויות כעס, קשיי גמילה בגיל הרך, סרבנות בית ספר ועוד. בטיפול בילדים שמשלב לרוב אלמנטים של דמיון ומשחק, אני מוצא משמעות גדולה במעורבות של ההורים במסגרת הדרכות הורים. מניסיוני הזיהוי של הורים את מקור ההתנהגות של ילדיהם, מסייע לקבל אכוונה וייעוץ מעשיים סביב סוגיות שונות. היבט זה לצד הטיפול הפרטני, מהווה את הבסיס לשינוי דפוסי אינטראקציה שליליים וחיזוק הקשר החיובי של הורה-ילד.

כפסיכולוג קליני אני עובד בגישה פסיכודינאמית שמייחסת משמעות לתהליכים הפנימיים והבין-אישיים של המטופל, באופן שמאפשר לזהות דפוסים לא יעילים, להגיע לגמישות ולהגביר תחושת אותנטיות, בטחון עצמי ורווחה נפשית. עם זאת, ישנם אנשים שפונים עקב סימפטום או חרדה ספציפית אשר מייצרת פגיעה בתפקוד (כגון חרדת בחינות, חרדה מבעלי חיים, התקפי פאניקה וכו') ומבקשים עזרה נקודתית דרך 'כלים' להתמודדות יומיומית. במקרים אלו, ותוך כדי דיאלוג עם המטופל, אני מציע כלים קוגניטיביים-התנהגותיים (CBT) שכוללים היבטים פסיכו-חינוכיים ותרגול מעשי בקליניקה ובבית.

ניסיוני התעסוקתי כולל עבודה כפסיכולוג במסגרות מרפאתיות, אשפוזיות ושיקומיות. במקביל לעבודתי כפסיכולוג קליני, במשך מספר שנים עבדתי כפסיכולוג חינוכי בשירות פסיכולוגי-חינוכי במרכז הארץ, שבמהלכן עסקתי בליווי מסגרות חינוכיות (גנים ובתי ספר) בייעוץ לצוותים חינוכיים, הדרכה הורית, הנחיית קבוצות, ואבחון (פסיכולוגי, הערכות בשלות, ועדות השמה). בנוסף עבדתי כפסיכולוג בפנימייה לילדים ובני נוער מרקעים מורכבים, שמתמודדים עם קשיים רגשיים ותפקודיים. במהלך הכשרתי כפסיכולוג הוכשרתי כמאמן טיפולי, תחום בו מתקיים טיפול בבית או במקומות ציבוריים, כמענה טיפולי במקרים בהם המטופל מסיבות שונות איננו מסוגל או מעוניין לקיים פגישות בסטינג המקובל.

מוזמנות ומוזמנים ליצור עמי קשר ולתאם פגישת היכרות

נייד: 052-8250250

matanraan@gmail.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מתן רענן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מתן רענן ובאחריותו/ה.