לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מיכל קדרון

מיכל קדרון

מיכל קדרון

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-6073

אודות מיכל קדרון בקצרה:

מיכל קדרון מטפלת מומחית בילדים דרך משחק, מטפלת במתבגרים ומבוגרים באופן פרטני וקבוצתי, ומנחת קבוצות הורים. את הדוקטורט ביעוץ פסיכולוגי קיבלתי באוניברסיטת צפון טקסס, לאחר קבלת תואר שני בפסיכולוגיה קלינית של הילד...

פניה אל מיכל קדרון

מיכל קדרון השיבה ל 80% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

מיכל קדרון עוסקת בטיפול בחשיפה ממושכת (PE) וטיפול במשחק.

דוברת עברית.

אודות מיכל קדרון

מיכל קדרון

מטפלת מומחית בילדים דרך משחק, מטפלת במתבגרים ומבוגרים באופן פרטני וקבוצתי, ומנחת קבוצות הורים. את הדוקטורט ביעוץ פסיכולוגי קיבלתי באוניברסיטת צפון טקסס, לאחר קבלת תואר שני בפסיכולוגיה קלינית של הילד מאוניברסיטת תל אביב.

במהלך השנים האחרונות לימדתי באוניברסיטת Sothern Methodist University בדאלאס טקסס. מאז חזרתי ארצה ניהלתי את מחלקת הגיל הרך בסמינר הקיבוצים וכיום אני מרכזת את התוכנית לטיפול במשחק בסמינר אורנים ומרצה. אני בעלת קליניקה פרטית בכרכור. 

טכניקות טיפוליות בהן אני משתמשת בעבודתי: טיפול קבוצתי, שיחה, פסיכודרמה, ETT - Emotional Transformation Therapy, שולחן חול, טיפול בפוסט טראומה בטכניקת חשיפה ממושכת (Prolong Exposure), שימוש בסמלים ומשחק, ובחומרי אומנות שונים.

מטפלת באיזור פרדס -חנה כרכור
אשמח אם תצרו איתי קשר דרך הדואר האלקטרוני: kidronmik@gmail.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מיכל קדרון, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מיכל קדרון ובאחריותו/ה.