לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אלכס לילינברג

אלכס לילינברג

אלכס לילינברג

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-111718

אודות אלכס לילינברג בקצרה:

שמי אלכס לילינברג, פסיכולוג בהתמחות חינוכית, מטפל בילדים ובני נוער. נשוי, אב לשני ילדים, תושב אשקלון. במקביל לעבודה הטיפולית הפרטית אני נותן את שירותיי למשפחות וצוותים של בתי ספר וגנים במסגרת השירות הפסיכולוגי-חינוכי...

פניה אל אלכס לילינברג

אודות אלכס לילינברג

שמי אלכס לילינברג, פסיכולוג בהתמחות חינוכית, מטפל בילדים ובני נוער. נשוי, אב לשני ילדים, תושב אשקלון. במקביל לעבודה הטיפולית הפרטית אני נותן את שירותיי למשפחות וצוותים של בתי ספר וגנים במסגרת השירות הפסיכולוגי-חינוכי במועצה אזורית לכיש.

אני מאמין כי שירותים פסיכולוגיים נחוצים ביותר לשמירה על הבריאות הפסיכולוגית-נפשית שלנו. בדיוק כמו שהרפואה הנגישה והאיכותית בימינו נותנת ביטחון לבריאות הפיזית, כך גם פסיכולוגיה יכולה לתרום לבריאות הנפשית. אני מאוד תומך בהתפתחות התחום הפסיכולוגי-טיפולי, רואה את הייעוד המקצועי שלי בפיתוח המודעות הרגשית של אדם ומוכן לתת מעצמי ליצירת שינוי בתרבות הבריאות הפסיכולוגית.

מטפל, מייעץ ומדריך במגוון גישות, מתמחה בטיפול קוגניטיבי-התנהגותי (CBT), בתרפיה בינאישית (IPT), בגישת הסמכות החדשה (ייחודית להדרכת הורים) ועוד גישות אחרות. אני נותן חשיבות מרכזית לקשר שנוצר בין המטפל והמטופל ושואף להיות קשוב, אמפתי וכנה בקשר זה, ומאמין שלאיכות הקשר יש השפעה טיפולית קריטית.

אחד מתחום התמחותי הוא סוגיות הקשורות ללימודים: המוכנות לבי"ס, הנשירה ממסגרות הלימודיות, כישורי למידה ולקויות למידה, הפרעת קשב (ADHD), יחסי תלמיד-מורה-הורה. אני מאמין שכמו שבתחומים רבים אחרים גם בתפקוד הלימודי של הילד או המתבגר אפשר להגיע לשינוי.

אני מטפל בקליניקה באשקלון. מזמין אתכם לפנות אלי להיכרות ובמידה תרגישו חיבור לגישתי נחזיק ביחד בתקווה לשינוי.

השכלה:

נסיון מקצועי

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אלכס לילינברג, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אלכס לילינברג ובאחריותו/ה.