לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
רביד כהן-חגי

רביד כהן-חגי

רביד כהן-חגי

עובדת סוציאלית, מטפלת משפחתית וזוגית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 30047
מטפלת משפחתית וזוגית מאומתת
מספר תעודת הסמכה: 2167

אודות רביד כהן-חגי בקצרה:

  ברוכים הבאים . שמי רביד, אני עובדת סוציאלית, מטפלת ומדריכה פרטנית, זוגית ומשפחתית מוסמכת (BA פסיכולוגיה, MA עו"ס). אני נשואה ואימא לארבעה ילדים, מתגוררת ומטפלת במושבה זכרון יעקב.  בעבודתי הציבורית, אני...

פניה אל רביד כהן-חגי

דוברת עברית.

אודות רביד כהן-חגי

 

ברוכים הבאים . שמי רביד, אני עובדת סוציאלית, מטפלת ומדריכה פרטנית, זוגית ומשפחתית מוסמכת (BA פסיכולוגיה, MA עו"ס). אני נשואה ואימא לארבעה ילדים, מתגוררת ומטפלת במושבה זכרון יעקב. 

בעבודתי הציבורית, אני מנהלת את התחנה לטיפול במשפחה במ.א חוף הכרמל, זאת במקביל לעבודתי בקליניקה בזכרון יעקב. בנוסף לכובע המטפלת אני גם מרצה ומנחה קבוצות תמיכה בתחומי הורות, טראומה ואובדן. 

אני מטפלת במגוון של קשיים ואתגרים במעגל החיים "מעריסה ועד ערש". מאמינה שכל טיפול הוא אחר באופן מהותי מעצם הקשר המיוחד שנרקם ביני ובין המטופל/ת. בידיי ארגז כלים ובו גישות שלמדתי לעומק במהלך השנים באוניברסיטאות ובמוסדות מוכרים נוספים: גישות דינמיות, CBT, גישות נרטיביות, רוחניות ועוד. ואני משתמשת בהם בהתאמה רגישה ואישית התואמת את אישיות המטופל/ת והאתגר שמונח לפניו.

כמטפלת, אני שואפת ליצור עם מטופליי קשר אותנטי, בטוח וקרוב. אני מאמינה שקשר כזה הוא הבסיס הראשון וההכרחי ליצירת אמון, לחשיפה ולפתיחות הנדרשת כדי "לעבוד" יחד בטיפול בצורה מיטבית ואפקטיבית. אני מאמינה שהחום והקבלה לצד שיקופים ותובנות מקדמים את המטופל לעבר מטרות הטיפול. 

טיפול הוא לא תצורה אחת אחידה. יש טיפולים קצרים ויש ארוכים, יש אף התייעצויות חד פעמיות או הפניות לגורמים טיפוליים אחרים. כדי להבין טוב יותר מה מתאים לך/לכם, אני מזמינה אתכם ליצור עמי קשר לשיחת ייעוץ חינמית ונטולת התחייבות, אעשה כל שביכולתי לסייע באופן אישי. 

שלכם, רביד ~ 0527-464458

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של רביד כהן-חגי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי רביד כהן-חגי ובאחריותו/ה.