לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
נטע אדר-שאולי

נטע אדר-שאולי

נטע אדר-שאולי

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-131962

אודות נטע אדר-שאולי בקצרה:

פסיכולוגית קלינית מומחית. כיום מטפלת אישית ומנחת קבוצות ב"מכון זוגות", בהנהלתה של ד"ר יעל דורון. במסגרת העבודה במכון אני מלווה מטופלים בתהליך המשמעותי של מציאת זוגיות, שימורה וטיפוחה. כמו כן, מסייעת להתמודד...

פניה אל נטע אדר-שאולי

אודות נטע אדר-שאולי

פסיכולוגית קלינית מומחית.
כיום מטפלת אישית ומנחת קבוצות ב"מכון זוגות", בהנהלתה של ד"ר יעל דורון. במסגרת העבודה במכון אני מלווה מטופלים בתהליך המשמעותי של מציאת זוגיות, שימורה וטיפוחה. כמו כן, מסייעת להתמודד עם קונפליקטים זוגיים ומשברים בזוגיות.
בנוסף, נותנת מענה פסיכולוגי לחברי קופת חולים "מכבי" וכן בקליניקה הפרטית שלי שנמצאת ליד הבורסה. 
בעברי טיפלתי במתבגרים ובמבוגרים המתמודדים עם הפרעות נפשיות קשות ב"מכון סאמיט", ובהמשך במחלקה להפרעות אכילה (מבוגרים) ב"שיבא" תל השומר.
כמו כן, טיפלתי במרפאה לילדים ולמתבגרים לאחר טראומה בבית חולים "הדסה" ועבדתי עם ילדים ונוער בסיכון. 
במסגרות השונות טיפלתי במגוון רחב של קשיים, כגון חרדה, דיכאון, סוגיות של מימוש עצמי, דימוי עצמי, התמודדויות סביב נושאים של זוגיות, קשיי הסתגלות, משברי חיים וטראומות. צברתי ניסיון רב בטיפול במבוגרים, בני נוער וילדים ובהדרכת הורים ואנשי מקצוע.
עבודתי הטיפולית משלבת בין גישה פסיכודינאמית לבין גישות טיפוליות נוספות, כגון טיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT) וטיפול דיאלקטי התנהגותי (DBT). אני מאמינה שהמפגש והקשר האנושי שנולד בטיפול הוא המאפשר לעבוד מתוכו ולחולל שינוי.
בוגרת תואר שני בפסיכולוגיה קלינית וחינוכית של הילד באוניברסיטה העברית בירושלים ותואר ראשון בפסיכולוגיה ובספרות כללית והשוואתית באוניברסיטה העברית בירושלים.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של נטע אדר-שאולי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי נטע אדר-שאולי ובאחריותו/ה.