לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
טל מוזס

טל מוזס

טל מוזס

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-109552

טל מוזס נוירופסיכולוג, פסיכולוג שיקומי. בעל תואר MA בנוירופסיכולוגיה שיקומית. הטיפול מיועד למבוגרים או לבני משפחותיהם המתמודדים עם שינוי משמעותי בחייהם שנגרם עקב חרדה, טראומה, פוסט טרואמה, מחלה כרונית, פגיעת... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל טל מוזס

אודות טל מוזס

טל מוזס

נוירופסיכולוג, פסיכולוג שיקומי. בעל תואר MA בנוירופסיכולוגיה שיקומית.

הטיפול מיועד למבוגרים או לבני משפחותיהם המתמודדים עם שינוי משמעותי בחייהם שנגרם עקב חרדה, טראומה, פוסט טרואמה, מחלה כרונית, פגיעת ראש או פגיעות פיזית אחרת.

בעבודתי כמאבחן ומטפל אני מסייע לאדם למצוא נתיב מחודש למחוז חפצו תוך התבוננות באתגרים הנפשיים והגופניים תוך התייחסות גם לתחומים המשפחתיים, החברתיים, התעסוקתיים והאקדמיים.

בעבודתי הטיפולית אני משלב ראייה
קוגניטיבית-התנהגותית (CBT) ושיקומית רחבה המאפשרת טיפול קצר מועד הממוקד בבעיה מוגדרת או לחילופין טיפול אינטגרטיבי ארוך טווח.

הטיפול מתבצע תוך שימוש בטכניקות הממוקדות בגוף ובנפש בקליניקה ומחוצה לה ובמידת הצורך נעשה גם שימוש בביופידבק המסייע לשלב ביניהן.

בנוסף במהלך עבודתי באיכילוב היית במשך שנתיים הפסיכולוג האחראי במחלקה הנפרוליגית שם רכשתי נסיון רב עם חולי דיאליזה (המודיאליזה, ודיאליזה פריטוניאלית). כמו-כן כפסיכולוג במערך הנוירוכירורגי באיכילוב רכשתי ידע ונסיון רב בטיפול במטופלים המתמודדים עם גידולי ראש ממאירים ושפירים ועם השיקום לאחר ניתוחים וטיפולים אונקולוגיים. לבסוף בעל נסיון רב בעבודה עם מטופלים המופנים מאגף השיקום של משרד הביטחון ומרכז תחום ביופידבק במערך הפסיכיאטרי בבית החולים.


בעל קליניקה פרטית מונגשת בתל אביב (בקרבת רכבת מרכז)
ליצירת קשר - טל מוזס 052-2554327


mosestal@gmail.com

http://www.talmoses.com

https://www.facebook.com/canbdifferent

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של טל מוזס, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי טל מוזס ובאחריותו/ה.