לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
נעמה קיביליס מאירי

נעמה קיביליס מאירי

נעמה קיביליס מאירי

פסיכולוגית שיקומית מומחית ונוירופסיכולוגית קלינית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-122981

אני פסיכולוגית שיקומית ונוירופסיכולוגית קלינית, מגישת הפודקאסט "פסיכולוגיה שיקומית בגובה העיניים" ומעבירה סדנאות והרצאות לקהל הרחב בנושאי נוירופסיכולוגיה, הזדקנות מוחית, שיקום קוגניטיבי ועוד. אני בעלת... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל נעמה קיביליס מאירי

אודות נעמה קיביליס מאירי

אני פסיכולוגית שיקומית ונוירופסיכולוגית קלינית, מגישת הפודקאסט "פסיכולוגיה שיקומית בגובה העיניים" ומעבירה סדנאות והרצאות לקהל הרחב בנושאי נוירופסיכולוגיה, הזדקנות מוחית, שיקום קוגניטיבי ועוד.

אני בעלת ניסיון רב בהנחיית קבוצות וסדנאות לגיל השלישי, לאנשים עם פגיעות מוחיות ולבני המשפחה שלהם במסגרות פרטיות ובמוסדות שיקום.
עבדתי בעבר במרכז הרפואי ע"ש שיבא בתל השומר כפסיכולוגית אחראית במחלקה לשיקום גריאטרי וכפסיכולוגית במחלקה לשיקום נוירולוגי.
בנוסף, עבדתי כפסיכולוגית במכון הלאומי לשיקום נוירופסיכולוגי עם אוכלוסיות מגוונות שכללו אנשים עם פגיעות מוחיות נרכשות ומבוגרים עם ירידה קוגניטיבית מתונה (Mild Cognitive Impairment). 
במקביל, עבדתי בקליניקה של המכון לחקר תפקודי המוח במרכז הרפואי ע"ש סוראסקי (איכילוב) עם אנשים שעמדו לקראת ניתוחים להסרת גידולים מוחיים.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של נעמה קיביליס מאירי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי נעמה קיביליס מאירי ובאחריותו/ה.