לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מאיה גבע

מאיה גבע

מאיה גבע

פסיכולוגית קלינית מומחית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-140275

אודות מאיה גבע בקצרה:

שמי מאיה ואני פסיכולוגית קלינית מומחית המטפלת במבוגרים/ות ומתבגרים/ות בקליניקה פרטית בתל אביב ובמקביל מטפלת במרפאה לבריאות הנפש של שירותי בריאות כללית במחוז דן. בהכשרתי הקלינית טיפלתי במרפאת החוץ למבוגרים...

פניה אל מאיה גבע

אודות מאיה גבע

שמי מאיה ואני פסיכולוגית קלינית מומחית המטפלת במבוגרים/ות ומתבגרים/ות בקליניקה פרטית בתל אביב ובמקביל מטפלת במרפאה לבריאות הנפש של שירותי בריאות כללית במחוז דן.

בהכשרתי הקלינית טיפלתי במרפאת החוץ למבוגרים שבבית החולים אברבנאל, שם רכשתי ניסיון טיפולי בגישה הדינאמית ובגישה הקוגניטיבית-התנהגותית (CBT). התמחיתי במחלקת טיפול יום ובמרפאה לבריאות הנפש של שירותי בריאות כללית במחוז דן. במסגרות אלה טיפלתי במבוגרים ורכשתי ניסיון בטיפול בפוסט טראומה, חרדה, דיכאון, הפרעה אובססיבית קומפולסיבית (OCD), קשיים בדימוי העצמי, משברי חיים, אבל, אובדן וקשיים במערכות יחסים. בנוסף הנחתי קבוצות טיפוליות ועסקתי באבחונים פסיכולוגיים. כמו כן, אני בעלת ניסיון בטיפול בהורים, בילדים ובמתבגרים. עסקתי בהדרכות הורים בגישת "הסמכות החדשה" וטיפלתי בילדים ובמתבגרים בגישתIPT  - במסגרת המרפאה לטיפול בדיכאון ובאובדנות שבבית חולים שניידר. בנוסף, ערכתי טיפולים דיאדיים, טיפולים במשחק לגיל הרך, הדרכתי צוותים מקצועיים במרכז הורים-ילדים, יפו. כמו כן, הדרכתי צוותים והורים לילדים על הספקטרום האוטיסטי בגן התקשורת שבבת-ים.   

בטיפולים אני משלבת בין גישה פסיכו-דינאמית לבין גישה קוגניטיבית-התנהגותית (CBT), כמו גם עוסקת בטיפולי CBT ממוקדים. אופי הטיפול מותאם לצרכים של כל מטופל ומטופלת, כך שהטיפולים יכולים להיות ארוכי טווח או קצרי טווח וממוקדים.

כמטפלת, אני מאמינה בנוכחות אותנטית ואקטיבית וביצירת קשר משמעותי המבוסס על אמון כמרחב מצמיח לחקירה, להתפתחות ולשינוי.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מאיה גבע, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מאיה גבע ובאחריותו/ה.