לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ליהיא מזור

ליהיא מזור

ליהיא מזור

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-86832

אודות ליהיא מזור בקצרה:

ליהיא מזור, לוטוס 2, חיפה, 054-9981481gleehe@hotmail.com Normal 0 false false false EN-US X-NONE HE MicrosoftInternetExplorer4 /*...

פניה אל ליהיא מזור

אודות ליהיא מזור

ליהיא מזור, לוטוס 2, חיפה, 054-9981481
gleehe@hotmail.com

ללכת לטיפול פסיכולוגי זה אף פעם לא קל כיוון שזה בניגוד למה שבני אדם מחפשים באופן טבעי – להתרחק מכאב. בטיפול הרבה פעמים נפגשים עם כאב, ולכן חשוב לתפיסתי לעשות זאת בליווי של אדם שהוא לא רק "מקצוען", אלא גם "בן-אדם". הדבר שהכי חשוב לי כמטפלת הוא להיות "בן אדם", שמדבר בגובה העיניים, שנותן כבוד לכל מי שנמצא מולו, ושקשוב לצרכים השונים של כל אחד, ומנסה להתאים את שיטת הטיפול המתאימה ביותר בלי להיות נוקשה.

 בטיפול אני מזמינה את המטופל/ת לספר על עצמו, לשתף בקשייו ודרך כך לחשוב באופן משותף על הדברים. עם הזמן נוצרת מערכת יחסים שלא פעם ההתבוננות בה עוזרת להבין דברים בחיי המטופל/ת, ואני מזמינה להתייחס אליה ולהבין דרכה. כמו כן, לא פעם דיבור על הקשיים באופן ישיר אינו מספק, ואז אני מזמינה את מטופלי להביא לטיפול את חלומותיהם, את יצירות האומנות שהם יוצרים או מתעניינים בהן, את קטעי הסרטים או סדרות הטלוויזיה ויצירות האמנות ש"דיברו" אליהם, ואת כל האסוציאציות שלהם לנושאים שבהם אנו עוסקים. אני מאמינה שכך ניתן באופן הדרגתי להכיר בני אדם, להכיר לעומק את עולמם, ורק משם נסללת הדרך לפתור קשיים שנמצאים בעומק הנפש.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ליהיא מזור, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ליהיא מזור ובאחריותו/ה.