לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
שרון לוכסמבורג קלאבר

שרון לוכסמבורג קלאבר

שרון לוכסמבורג קלאבר

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-125685

אודות שרון לוכסמבורג קלאבר בקצרה:

שמי שרון ואני פסיכולוגית קלינית מומחית, מטפלת במבוגרים ובילדים. מלבד קליניקה פרטית בהרצליה אני עובדת במסגרת השירות הציבורי במרפאה לבריאות הנפש בהרצליה המיועדת למבוגרים, ילדים ובני נוער. כמו כן, בעברי עבדתי...

פניה אל שרון לוכסמבורג קלאבר

אודות שרון לוכסמבורג קלאבר

שמי שרון ואני פסיכולוגית קלינית מומחית, מטפלת במבוגרים ובילדים. מלבד קליניקה פרטית בהרצליה אני עובדת במסגרת השירות הציבורי במרפאה לבריאות הנפש בהרצליה המיועדת למבוגרים, ילדים ובני נוער. כמו כן, בעברי עבדתי כפסיכולוגית במערכת החינוך וכן בגני תקשורת בעמותה לילדים בסיכון. ניסיוני המקצועי מגוון – עבדתי עם מבוגרים, נוער וילדים, וכן עם הגיל הרך. פגשתי מגוון קשיים, ביניהם הפרעות חרדה שונות, דיכאון, משברי חיים, אבל ואובדן, הורות לילדים עם צרכים מיוחדים ועוד. הגישה הטיפולית שלי הינה פסיכודינאמית ומשלבת כלים קוגנטיביים והתנהגותיים לפי הצורך. עם ילדים ואף חלק מהמתבגרים הטיפול הדינמי נעשה דרך משחק וציור. אני רואה טיפול כמרחב בטוח, ללא שיפוטיות, המציע הזדמנות להתבוננות פנימה, וכמסע אל עבר ההבנה וההכרה העצמית.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של שרון לוכסמבורג קלאבר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי שרון לוכסמבורג קלאבר ובאחריותו/ה.