לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
איל פוזניאק

איל פוזניאק

איל פוזניאק

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-121223

אודות איל פוזניאק בקצרה:

פסיכולוג קליני מומחה, מודיעין טל' 0528942843 eyalpoz@gmail.com כמטפל במסגרות שונות ומגוונות, אני עובד רבות בגישה דינאמית, ב-CBT, סכמה תרפיה והנחיית קבוצות. את ההתמחות עשיתי בבי"ח הדסה עין כרם. במרפאה הפסיכיאטרית צברתי...

פניה אל איל פוזניאק

אודות איל פוזניאק

פסיכולוג קליני מומחה, מודיעין

טל' 0528942843

eyalpoz@gmail.com

כמטפל במסגרות שונות ומגוונות, אני עובד רבות בגישה דינאמית, ב-CBT, סכמה תרפיה והנחיית קבוצות.
את ההתמחות עשיתי בבי"ח הדסה עין כרם. במרפאה הפסיכיאטרית צברתי במשך שלוש שנים ניסיון רב עם מטופלות הסובלות מהפרעות אכילה. העבודה במרפאה ובמחלקה האשפוזית הפגישה אותי פעמים רבות גם עם מטופלים ומטופלות המתמודדים עם טראומה וטראומה מורכבת, דיכאון וקשיים אישיותיים.
בשנים האחרונות אני עובד במסגרת ציבורית המתמקדת בעבודה עם אוכלוסיות עברייניות. בעבודה זו אני עובד רבות עם בעלי הפרעות אישיות, שליטה בכעסים, בעיות אימפולסיביות, יכולות התמודדות עם מצבי לחץ וקושי בתקשורת בינאישית יעילה, והתמודדות עם בעיות חיים כגון משברים משפחתיים. גם בהקשר זה נפגשתי פעמים רבות בהשלכות ההרסניות של טראומה מוקדמת. מעבר לכך, צברתי ניסיון משמעותי בטיפול באנשים הסובלים מהפרעות מצב רוח וחרדה.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של איל פוזניאק, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי איל פוזניאק ובאחריותו/ה.