לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ורדה אייל עשהאל

ורדה אייל עשהאל

ורדה אייל עשהאל

עובדת סוציאלית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 17458

אודות ורדה אייל עשהאל בקצרה:

שלושה תחומי מומחיות יסייעו בידי לתמוך בשינוי שלך: פסיכותראפיה זוגית, עבודה סוציאלית וטיפול באומנויות. מרצה, מרכזת ומדריכה בבית הספר להכשרת עובדים סוציאליים, מדריכת סטודנטים של האוניברסיטה העברית, מדריכה פרטנית...

פניה אל ורדה אייל עשהאל

ורדה אייל עשהאל השיבה ל 67% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

דוברת עברית.

אודות ורדה אייל עשהאל

שלושה תחומי מומחיות יסייעו בידי לתמוך בשינוי שלך: פסיכותראפיה זוגית, עבודה סוציאלית וטיפול באומנויות.

מרצה, מרכזת ומדריכה בבית הספר להכשרת עובדים סוציאליים, מדריכת סטודנטים של האוניברסיטה העברית, מדריכה פרטנית וקבוצתית של צוותים מקצועיים, מנחת קבוצות של משפחות במשבר. במשך שנים רבות טיפלתי, הדרכתי וניהלתי מרכז טיפולי בתחום אלימות במשפחה ומצבי סיכון ומשבר

בעלת קליניקה פרטית החל מ 2011 לטיפול  במצבי משבר פרטניים כגון דיכאון, מחלה ועוד, או מצבי משבר זוגיים כגון  גירושין ואלימות במשפחה.  בנוסף, מטפלת בילדים ומתבגרים בעזרת אומנויות לצד הדרכת הורים.

בתחום כשירות תרבותית חוקרת, כותבת, מדריכה ומלמדת טיפול רגיש תרבות לחברות בשינוי ומעבר. פרסמתי מאמרים וספר הדרכה בנושא. 

בטיפול בילדים ומתבגרים קיימת מחויבות לראות את הילד כשלם ייחודי. נבחרת שפה טיפולית המותאמת לצרכי הילד - טיפול וורבלי לצד טיפול בצורות אומנותיות שונות. בהתאם לצורך מתקיים ליווי בית הספר במתן כלים לתמיכה בילד. לרוב הטיפול משולב בהדרכת הורים. הדרכת ההורים מתמקדת בקשר בין הילד והוריו, כיצד הילד משפיע על הוריו ועל סביבת הבית כולה וכיצד הוא מושפע ממנה.  

בתחום הטיפול הפרטני והזוגי מלווה מצבי משבר בזוגיות בתהליכים של חיזוק הקשר או לחילופין החלטות על שינוי ופרידה. הטיפול מתמקד ביכולת של כל אחד מהצדדים לקבל הכרה ותוקף לכאב ולחוסר המקום והנראות בקשר, לצד לקיחת אחריות על האספקטים הפוגעניים המשפיעים על הצד השני.

בתחילת הטיפול מתקיימת תהליך 2-4 מפגשי הערכה בהם נבחנת ומוגדרת תוכנית הטיפול המתאימה, מטרות הטיפול והגדרת צרכים ותוצאות.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ורדה אייל עשהאל, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ורדה אייל עשהאל ובאחריותו/ה.