לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
לוטם גלעדי

לוטם גלעדי

לוטם גלעדי

פסיכולוגית קלינית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-113709

אודות לוטם גלעדי בקצרה:

ד"ר לוטם גלעדי הנטייה הטבעית שלי כמטפלת היא להסתכל על הצדדים החיוביים ועל הכוחות של המטופלים יותר מאשר על הפתולוגיה. גישתי לטיפול מוכוונת ליצירת שינוי משמעותי באורח החיים של המטופלים ואיננה מסתפקת רק בפיתוח...

פניה אל לוטם גלעדי

דוברת עברית.

אודות לוטם גלעדי

ד"ר לוטם גלעדי

הנטייה הטבעית שלי כמטפלת היא להסתכל על הצדדים החיוביים ועל הכוחות של המטופלים יותר מאשר על הפתולוגיה. גישתי לטיפול מוכוונת ליצירת שינוי משמעותי באורח החיים של המטופלים ואיננה מסתפקת רק בפיתוח תובנות. 
אני עובדת בגישה אינטגרטיבית המשלבת אלמנטים מגישות תיאורטיות שונות על מנת להתאים את הטיפול באופן המדוייק ביותר לכל פונה. באופן ספציפי, אני משלבת כלים מגישת הטיפול הקוגניטיבי-התנהגותי (CBT), חשיבה מערכתית ושיטות התערבות מעולם הטיפול המשפחתי, יחד עם הבנה פסיכודינמית מעמיקה יותר של אופן התפתחות דפוסי יחסים ותפיסת עצמי לאורך השנים. 

המטופל הראשון שליוויתי לפני  כ-17 שנים (עוד כסטודנטית בפרקטיקום קליני בתואר הראשון, במרכז לבריאות הנפש "שער מנשה") ביקש להודות לי על כך שעזרתי לו "לא להרגיש דפוק" ואף הוסיף "כשתהיי דוקטור, אל תשכחי להתייחס למטופלים שלך בדיוק כמו שאת עכשיו". המילים שלו מלוות אותי לאורך כל השנים, ומחזקות את אמונתי בכוח ההשפעה של קשר אנושי מייטיב, המבוסס על כבוד, חוסר שיפוטיות, סקרנות אותנטית והתמקדות בחלקים החיוביים בעולמו של האדם. 

נסיון מקצועי

כיום אני עובדת בקליניקה פרטית בקיבוץ רמת יוחנן וכמנחת קבוצות במרכז מיטיב לחקר ויישום פסיכולוגיה חיובית, במרכז הבינתחומי הרצליה. 

2014 – היום – עובדת בת.ל.מ. אורנים, תחנה לטיפול פסיכולוגי בטבעון. נמצאת בתהליך הסמכה להדרכה בפסיכולוגיה קלינית.

2012 – 2017 עבדתי בבית החולים רמב"ם בחיפה, שנה אחת כמתמחה במחלקה הפסיכיאטרית (אשפוז מלא) ובשלוש השנים שלאחר מכן, שילבתי עבודה קלינית ועבודה מחקרית בתחום הפוסט טראומה במרפאת מטופלי אגף השיקום של משרד הביטחון במרפאה הפסיכיאטרית ברמב"ם.

במהלך שנות לימודי הדוקטורט וההכשרה הקלינית בארה"ב צברתי נסיון קליני רחב ומגוון. בשנת ההתמחות הראשונה עבדתי עם ילדים שהתמודדו עם הפרעות התנהגות והפרעות רגשיות שונות בארגון שנקרא The Help Group.

בהמשך התמחתי במרפאה קהילתית Southern California Counseling Center הממוקדת בטיפול משפחתי וזוגי בגישה נרטיבית. לאחר מכן עבדתי שנתיים במרכזי ייעוץ לסטודנטים ב  Cal-Tech) California Institute of Technology) וב- Claremont Colleges שם עבדתי בטיפול פרטני וקבוצתי עם סטודנטים שסבלו טווח רחב של הפרעות כגון: דיכאון, חרדה, הפרעות אכילה, קושי ביצירת מערכות יחסים, קשיים הקשורים לאוריינטציה מינית ולזהות מגדרית ועוד.  

בנוסף לעבודתי הקלינית אני עוסקת גם במחקר והוראה.

2012 - 2016 לימדתי בביה"ס לבריאות הציבור באוניברסיטת חיפה, בחוג לתזונה והתנהגות (תואר שני לדיאטניות) קורס סוגיות בפסיכותרפיה וקורס טיפול נרטיבי. לימדתי שנתיים במרכז האקדמי רופין (תואר ראשון במדעי התנהגות) קורס בטיפול משפחתי וזוגי.

עבודת הדוקטורט שלי עוסקת בהעברה בין דורית של טראומה בקרב משפחות של ניצולי שואה (דור שני ודור שלישי). מצורפים שני מאמרים שהתפרסמו מעבודות המחקר שעשיתי.

אימייל: lotem.giladi@gmail.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של לוטם גלעדי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי לוטם גלעדי ובאחריותו/ה.