לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מירב נאות

מירב נאות

מירב נאות

עובדת סוציאלית קלינית, פסיכותרפיסטית cbt, מטפלת בהתמקדות (focusing)

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 23418

שמי מירב נאות, מטפלת בקליניקה בכפר סבא או בטיפול אונליין. אני עו"סית קלינית, פסיכותרפיסטית קוגניטיבית-התנהגותית (cbt) ומטפלת מוסמכת בגישת ההתמקדות (focusing), בוגרת קורסים מתקדמים בתטא הילינג. ​כ 14 שנים שאני מטפלת... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל מירב נאות

אודות מירב נאות

שמי מירב נאות, מטפלת בקליניקה בכפר סבא או בטיפול אונליין.

אני עו"סית קלינית, פסיכותרפיסטית קוגניטיבית-התנהגותית (cbt) ומטפלת מוסמכת בגישת ההתמקדות (focusing), בוגרת קורסים מתקדמים בתטא הילינג.

​כ 14 שנים שאני מטפלת באנשים מאוכלוסיות שונות, עם מגוון רב של קשיים. יש לי ניסיון בעבודה עם חרדות, טראומות, פוביות, דיכאון, מערכות יחסים, אובדנים שונים, מחלות, שינויים ומשברים בחיים, הגיל השלישי, נשים לאורך מעגל החיים, עיסוק במוות.

השכלה אקדמאית והכשרה

במהלך שנות עבודתי כמטפלת נוכחתי בחיבור המתבקש בין גוף ונפש וההשפעה הקריטית שלו על הטיפול. הדרך שעברתי הובילה אותי לטיפול בהתמקדות, בו האדם חווה הקלה וריפוי על-ידי התבוננות עמוקה לתוכו פנימה, דרך הקשבה לגוף, בתוך מסגרת של קשר טיפולי. זהו תהליך מכיל ומרפא, שבו האדם בא במגע עם מודעות גופנית פנימית. כאשר אנו פוגשים בקונפליקטים דרך התחושה הגופנית, נפתחת אפשרות לריפוי עמוק.

אני מטפלת מזה 14 שנה במתבגרים, בוגרים צעירים, מבוגרים ובני הגיל השלישי.

אני מטפלת ועוסקת במגוון נושאים – חרדה, דיכאון, יחסים, נשים לאורך מעגל החיים, טראומות, מצבי שינוי ומשבר, הגיל השלישי, עיסוק במוות.

אני מזמינה אותך לחוויה טיפולית נעימה, מכבדת, נגישה ומעצימה, בקליניקה בכפר סבא או בזום. 
 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מירב נאות, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מירב נאות ובאחריותו/ה.