לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
עודד נוה

עודד נוה

עודד נוה

מטפל בהבעה ויצירה מאומת
מספר רישום (עד 2004): 5692

אודות עודד נוה בקצרה:

עודד נוה  ' M.A. C.A.G.S, TEP מייסד ומנהל 'כיוונים' מכון לפסיכודרמה וקבוצות, 1994, קליניקה לפסיכותרפיה, ו'בית הספר לפסיכודרמה', 1997, - מסגרת הכשרה תלת שנתית להכשרת מנחים בפסיכודרמה. מטפל באמנות, פסיכותרפיסט, מטפל ומדריך מוסמך...

פניה אל עודד נוה

עודד נוה עוסק באבחון פסיכודידקטי.

דובר עברית.

אודות עודד נוה

עודד נוה  ' M.A. C.A.G.S, TEP מייסד ומנהל 'כיוונים' מכון לפסיכודרמה וקבוצות, 1994, קליניקה לפסיכותרפיה, ו'בית הספר לפסיכודרמה', 1997, - מסגרת הכשרה תלת שנתית להכשרת מנחים בפסיכודרמה. מטפל באמנות, פסיכותרפיסט, מטפל ומדריך מוסמך בפסיכודרמה וטיפול קבוצתי מטעם 'האיגוד הישראלי לפסיכודרמה', 'ועדת הבוחנים האמריקאית בפסיכודרמה סוציומטריה וטיפול קבוצתי' וכן מדריך רשום של 'י.ה.ת. האיגוד הישראלי לתרפיה ביצירה והבעה'. בעל תואר בטיפול באומנויות (MA), 1986 ותואר פוסט מסטריאלי בשילוב מודלים טיפוליים (CAGS), 1988 אוניברסיטת לסלי, בוסטון. למד פסיכודרמה והנחיית קבוצות במכונים המובילים בארה"ב. בוגר התוכנית לטיפול קבוצתי אנליטי, בעל ניסיון מגוון בעבודה טיפולית ובהדרכה של מטפלים, כולל עבודה בבתי חולים פסיכיאטריים, ויישומים של הנחיית קבוצות בגישות טיפוליות שונות ובשטחים שונים כגון חינוך, תיאטרון, וארגונים. בנוסף לעבודתו כמורה מדריך ומטפל בתחום העבודה הקבוצתית ,עודד עוסק בטיפול ויעוץ משפחתי, זוגי ופרטני. בעבודתו כמטפל, התמחה בתחום של טראומות ילדות בתוך ומחוץ למשפחה.

לימד פסיכודרמה במחלקה למדעי התנהגות במכללת רופין. מרצה אורח בפסיכודרמה זה 4 שנים בסרביה.  קיים סדנאות וסמינרים בתחום לצוותי מטפלים, כולל סדנאות בכנסים מקצועיים בארץ ובעולם.

בנוסף להנחיית קבוצות טיפול במכון כיוונים, עודד מלמד הנחיית קבוצות במסגרות שונות על פי הזמנה תוך בניית תכניות לימודים על פי הצרכים הספציפיים של אוכלוסיות היעד. לדוגמא, עודד הנחה 24 מפגשים בפסיכודרמה עם נפגעי סמים באור עקיבא.  מנחה ומדריך קבוצות במודלים שונים: קבוצות  טיפוליות, דידקטיות, קבוצות העשרה וקבוצות הדרכה. מתמקד בפיתוח תיאוריה ויישום של פתרון קונפליקטים והתערבות במצבי משבר בארגונים, פיתוח וגיבוש צוותים תוך שימוש בטכניקות סוציומטריות ופסיכודרמטיות.

עודד הוא היוזם של סמינר כיוונים לפסיכודרמה. והיוזם של סמינר הפסיכודרמה הבינלאומי ובינתרבותי יחד עם ד"ר ולדימיר מילוסוביץ, מהאגודה היוגוסלבית לפסיכודרמה - ה ((CCTD .Cross Culture Training Days  כנס זה מאפשר ללמוד באמצעות השפה האוניברסלית של הפסיכודרמה את התרבויות השונות של הפסיכודרמה המשקפות דגשים, סגנון ומקצב, ייחודיים לכל תרבות. המיוחד בכנס בכך שהוא מציב במרכז את  דור ההמשך - סטודנטים ומתמחים בפסיכודרמה.  Cross Culture Training Days התקיים עד כה ב 2002 ו 2003 בבלגרד, סרביה; ב 2004  בזגרב, קרואטיה וב 2005 הוא יתקיים באוקספורד, אנגליה. לפרטים:   www.tcpsychodrama

יו"ר בעבר של וועדת ההסמכה של האיגוד הישראלי לפסיכודרמה ויו"ר של שני כנסים: האיגוד הישראלי לפסיכודרמה, 1991 וי.ה.ת 1996. השתתף בוועדות היגוי וועדות מדעיות בכנסים של האגודה הישראלית לטיפול קבוצתי.

 

ליצירת קשר: כיוונים מכון לפסיכודרמה וקבוצות, ויטאל 18 תל-אביב 66088

www.psychodrama.co.il  טלפון:   03-6812368 odednave@zahav.net.il

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של עודד נוה, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי עודד נוה ובאחריותו/ה.