לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אמיר סימן טובאמיר סימן טוב
תאריך רישום: 5/3/2009
גילוי נאות: משתמש זה לא אימת את הרשאתו המקצועית. למידע אודות הרשאה מקצועית
כתבו אלי

אודות אמיר סימן טוב

שלום לך!

שמי אמיר ואני מאמן ויועץ אישי, בוגר בהצטיינות של המחלקה לפילוסופיה באוניברסיטת בן גוריון בנגב. בשנת 2007 יזמתי והנהגתי את המאבק בעישון הכפוי בישראל. הנהגת המאבק הוסיפה נדבכים חשובים להיכרותי את עצמי, להבנת יכולותיי ולהעצמתי האישית. אני שמח לשתף יחידים וקבוצות בניסיון שצברתי. בנוסף לעיסוקי במסגרת הייעוץ הפילוסופי, צברתי ניסיון רב בהייטק הישראלי כמתכנת וכיום התמחותי מתרכזת בבניית אתרי אינטרנט אינטראקטיביים, מינוף רשתות חברתיות ופיתוח הרצאות בשפות תכנות מתקדמות.

ניתן לפנות אליי בטלפון 0548-158185  או במייל info@practicall.co.il

בקרו באתר שלי:

המדרשה לפילוסופיה יישומית

הפילוסופיה היישומית היא שיטה לעזרה נפשית. זהו שיח בין אנשים בו תרים אחר פתרון לבעיות. מדובר בשיחה ישירה והדדית בגובה העיניים, שיחה שבה מתייחסים לבעיות עצמן. הייעוץ מהווה אלטרנטיבה לזרמי הפסיכולוגיה המקובלים.

 

 

 

האם יש בך שאיפות לא ממומשות? האם שאלת את עצמך מה המטרה של אותה שאיפה? האם ניסית לתהות מהן הדרכים האפשריות למילוי השאיפה? האם לקחת בחשבון את המחיר שהדרכים עלולות לגבות? האם לקחת בחשבון את המחיר שעלול מילוי השאיפה עצמו לגבות? האם לקחת בחשבון את המחיר אם לא תמולאנה השאיפות?

שווה לך להתייעץ!

 

 

 

בוודאי עולות לך שאלות בראש, הרי תשובות לחלק מהן:

מי המציא את זה? זה משהו בסגנון "העידן החדש", "מודעות עצמית", וכדומה?

סוקרטס עשה את זה ראשון לפני 2,500 שנים - דיבר עם אנשים ועזר להם לבדוק הנחות בסיסיות ולהתוות דרכי חשיבה מועילות. בעשור האחרון החל תחום זה לקרום עור וגידים מחדש ומספר יועצים כבר עזרו להרבה מאוד אנשים - בעולם ובארץ. הגישה של הפילוסופיה היישומית מאפשרת למתייעץ או למתאמן לנער את עצמו מהנחות בעייתיות וממסקנות בעייתיות שמונעות ממנו התקדמות, אהבה ואושר.

אז זה ייעוץ או אימון?

זה יכול להיות גם הכוונה; זה תלוי בך - אם ברצונך לצאת מתקיעות בתחום מסוים, הרי שהכוונה או ייעוץ חד-פעמיים יוכלו להספיק עבורך. אם יש משימה שנראית כרובצת לפתחך כמכשול בלתי עביר, סביר להניח שאימון וליווי צמוד יעזרו לך יותר להתמודד עם משימה זו.

אז זה טיפול?

יועץ פילוסופי מייעץ לך כדי שבאפשרותך יהיה לעשות שינוי. מטרתו אינה לטפל בך, כי אין לך מחלה וכי לרוב הוא אינו רופא. אם להערכתך יש לך מחלה, באפשרותך לטפל בה על ידי איש מקצוע מתאים. ייעוץ פילוסופי בא למלא את החלל שבין ללכת לפסיכולוג לבין לא לעשות שום דבר. ייעוץ פילוסופי מתמודד עם טרדות שמציבים בפנינו החיים.

אז יועץ פילוסופי יוכל להגיד לי במה לבחור או מה כדאי לעשות?

אף אחד לא יכול לתת לך תכתיב ברור מה לעשות ולהיות סמוך ובטוח שזה מתאים לך. החיים אינם עוגה ואין להם מתכון. אז מה כן? - יועץ לוגי-פילוסופי יכול לעזור למבקשים בחינה של אופני החשיבה שלהם. הפילוסופיה לא מתעסקת רק בדברים שברומו של עולם ובמופשט, אלא גם הרבה בחיי היומיום. לכן, סביר להניח שאינך לבד בבעיה שמולך ושיש לאנשים החכמים בעולם - הפילוסופים מדורי דורות - מה להגיד לך - זה עשוי לעזור.

למי אפשר לפנות על מנת לבחון כדאיות של סוג הייעוץ?

ניתן לפנות אליי בטלפון 0548-158185  או במייל info@practicall.co.il

כל הפרטים המובאים בעמוד זה ובכללם שם המשתמש נוסחו על ידי המשתמש/ת ובאחריותו/ה