לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
שרית ליטמנוביץ

שרית ליטמנוביץ

שרית ליטמנוביץ

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 18547
מטפלת זוגית ומשפחתית מאומתת
מספר תעודת הסמכה: 6461

אני מטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת, MSW, בעלת ניסיון של כ 20 שנה בליווי ותמיכה ביחידים, בהכנה לקראת זוגיות ובמשברי החיים השונים, בזוגות, במשברי זוגיות וזוגיות שניה, ובשלבים שונים של מעגלי החיים.  ניסיון והיכרות רבת... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל שרית ליטמנוביץ

אודות שרית ליטמנוביץ

אני מטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת, MSW, בעלת ניסיון של כ 20 שנה בליווי ותמיכה ביחידים, בהכנה לקראת זוגיות ובמשברי החיים השונים, בזוגות, במשברי זוגיות וזוגיות שניה, ובשלבים שונים של מעגלי החיים. 

ניסיון והיכרות רבת שנים עם אוכלוסיה חרדית לגווניה השונים, לאוכלוסיה הדתית והכללית. מביאה איתי הרבה אהבה למקצוע. הגישה הטיפולית שלי רב תחומית, בבסיסה הראיה הינה פסיכודינמית, ולאור ניסיוני הרב, אני בונה מעטפת טיפול לכל מטופל.

עם השנים רכשתי גם ניסיון רב בתחום של בריאות הנפש וליווי תהליכי שיקום והחלמה עם מתמודדים ובני משפחותיהם, התמודדות עם נוער בסיכון, ומשברים משפחתיים סביב הגיל השלישי, בטיפולים פרטניים ובעבודה קבוצתית והדרכתית.

אני מאמין מקצועי:

מטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת ומתמחה בטיפול מיני. כבר למעלה מ 20 שנה שאני מסייעת לאוכלוסיות שונות ממגזרים שונים בעיתות משבר ובשלבים שונים של מעגל החיים. מאמינה בהתמדה, ברגישות, בהקשבה מעמיקה ובסבלנות רבה. "במקום שיש אמת שם הלב שקט". מאמינה שמתוך קשר טיפולי מעמיק ומטיב, ניתן לתת ביטוי של עולם המטופל הפנימי  על כל חלקיו מתוך תחושה בטוחה וחופשיה מפחד, בושה ואשמה.

אני מביאה איתי הרבה סקרנות, אכפתיות, ידע מקצועי, השזור בניסיון חיי, אשר מקדם ומאפשר לי להגיע לכל אחד ואחת בצורה המתאימה עבורו. 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של שרית ליטמנוביץ, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי שרית ליטמנוביץ ובאחריותו/ה.