לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
קרלוס נגלר

קרלוס נגלר

קרלוס נגלר

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-3706

אודות קרלוס נגלר בקצרה:

קרלוס נגלר פסיכולוג חינוכי בכיר פסיכותרפיסט טיפול פסיכולוגי למבוגרים, נוער וילדים אני עובד כ 25 שנה עם מבוגרים וילדים עם מגוון רחב של קשיים רגשיים. קשיים המתבטאים ביחסים- בין הורים לילדים או בזוגיות;...

פניה אל קרלוס נגלר

דובר עברית.

אודות קרלוס נגלר

קרלוס נגלר

פסיכולוג חינוכי בכיר

פסיכותרפיסט

טיפול פסיכולוגי למבוגרים, נוער וילדים

אני עובד כ 25 שנה עם מבוגרים וילדים עם מגוון רחב של קשיים רגשיים. קשיים המתבטאים ביחסים- בין הורים לילדים או בזוגיות; בלמידה או בעשייה המקצועית; בקשיי התנהגות ובתחושות פנימיות של עצב, כעס, בדידות, דימוי עצמי נמוך וכדומה.

בעבודתי עם ילדים אני מטפל בגישה מערכתית אשר במסגרתה אני פוגש את הילד ועובד באופן קרוב גם עם הוריו ועם אנשי החינוך השונים המעורבים בגידולו. אני נותן דגש רב לעבודה עם הורי הילד היות ובעיני הם סוכני השינוי העיקריים בחייו של הילד. המפגשים שלי עם הילד מתקיימים באופן פרטני או דיאדי ( מפגשי הורה- ילד ), הכול בהתאם לחשיבה משותפת עם ההורים.

החשיבה המקצועית שלי היא דינמית ואני משלב בתוכה טכניקות טיפוליות מגוונות כגון עבודה עם סיפורים, ציור, משחק ו EMDR.

אני בעל תואר שני בפסיכולוגיה קלינית חינוכית באוניברסיטת חיפה,  בוגר בית הספר לפסיכותראפיה של החוג לפסיכולוגיה באוניברסיטת חיפה ולומד בשנה ג' במרכז ויניקוט בתכנית ללימודים מתקדמים בפסיכותרפיה. זאת בנוסף לקורסים מקצועיים רבים בהם השתתפתי במהלך השנים.

ברקע המקצועי שלי עבודה במגוון תפקידים ציבוריים- בתחנת העמקים, בשירות הפסיכולוגי של טבעון, בנימינה ושל הטכניון, במחלקה הפסיכיאטרית בי"ח העמק וראש צוות טיפולי בפנימייה טיפולית לנוער בסיכון. אני מדריך מוסמך בשירות הפסיכולוגי ומטפל בקליניקה פרטית בקרית טבעון.

ליצירת קשר-

פל' 5661644 050

מייל: carlosnagler1@gmail.com

 

 

 

 

  

 

פרטי קשר
הפרטים המובאים בכרטיס האישי של קרלוס נגלר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי קרלוס נגלר ובאחריותו/ה.