לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
עזר שפיר

עזר שפיר

עזר שפיר

חבר ביה"ת מאומת
מספר ת.ז: 00000-513

אודות עזר שפיר בקצרה:

עזר שפיר תרפיסט בתנועה  MA  ומטפל CBT מאוניברסיטת חיפה.  מדריך מוסמך ביה"ת  הכשרה בפסיכותרפיה קוגניטיבית התנהגותית מאוניברסיטת חיפה ומורה מוסמך בשיטת פלדנקרייז בעל ניסיון בפסיכותרפיה עם ילדים,...

פניה אל עזר שפיר

אודות עזר שפיר

עזר שפיר

תרפיסט בתנועה  MA  ומטפל CBT מאוניברסיטת חיפה.  מדריך מוסמך ביה"ת 

הכשרה בפסיכותרפיה קוגניטיבית התנהגותית מאוניברסיטת חיפה

ומורה מוסמך בשיטת פלדנקרייז

בעל ניסיון בפסיכותרפיה עם ילדים, נוער ומבוגרים. עובד במערכת החינוך במסגרת החינוך המיוחד, במגוון אוכלוסיות, ובמרפאת בריאות הנפש מבוגרים בית חולים זיו בצפת. שם אני גם מנחה קבוצת טיפולית למיומנויות DBT.

בעל קליניקה פרטית ועובד גם עם כללית מושלם.

מנחה סטודנטים ומטפלים.

בטיפול אני משתמש בכלים דינאמיים, כלים של טיפול בתנועה ובכלים של CBT ו- DBT  בהתאמה לצרכי הפונה. 

ליצירת קשר טל' 052-3826579  shafirem@013.net

 

 

 

טפל בתנועה משנת 2006.  MA  בטיפול באמצעות אמנויות מאוניברסיטת חיפה. מדריך רשום ביה"ת. הכשרה בפסיכותרפיה קוגניטיבית התנהגותית מאוניברסיטת חיפה. מורה מוסמך לפלדנקרייז משנת 2009.   עובד במערכת החינוך במסגרת החינוך המיוחד עם ילדים ומתבגרים וכן במרפאת בריאות הנפש מבוגרים בית חולים זיו בצפת. שם גם מנחה קבוצת מיומנויות DBT.  בעל קליניקה פרטית ועובד גם עם קופ"ח כללית.  יש לי ניסיון עם מגוון של אוכלוסיות החינוך המיוחד (קשב וריכוז, הפרעות התנהגות, לקויי למידה, בעיות נפשיות פיגור ובעלי משכל גבוליים, אוטיזם).  עובד כאמור גם בשיטות CBT  ו- DBT.  

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של עזר שפיר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי עזר שפיר ובאחריותו/ה.