לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
דר איקי ארד
ד"ר איקי ארד

ד"ר איקי ארד

זהות אומתה מאומתת
מספר ת.ז: 00000-9430

אודות

ד"ר איקי ארד פסיכותרפיסטית. מתמחה בטפול זוגי ופרטני, במיוחד במצבי לחץ ומשבר בחיים, מעברים ושינויים.  מטפלת בקליניקה פרטית במרכז "חיבורים", שבצפון תל אביב ובביתי , בכוכב יאיר. מרצה במכללת הקיבוצים...


אודות ד"ר איקי ארד

ד"ר איקי ארד פסיכותרפיסטית. מתמחה בטפול זוגי ופרטני, במיוחד במצבי לחץ ומשבר בחיים, מעברים ושינויים.  מטפלת בקליניקה פרטית במרכז "חיבורים", שבצפון תל אביב ובביתי , בכוכב יאיר.

מרצה במכללת הקיבוצים בקורסים בפסיכולוגיה בתחום לחץ , משבר וטראומה ורכישת כילים להתמודדות אתם.

חוקרת בתחום הלחץ וההתמודדות והקשר שלהם לבריאות גופנית ונפשית. 

השכלה אקדמאית 1998-2003 – תואר שלישי  באוניברסיטת ת"א . (עבודת הדוקטור נעשתה במסגרת החוג לפסיכולוגיה בהנחיית פרופ' נח מילגרם

עבודת הדוקטור בנושא: "השפעת משאבים פנימיים וחיצוניים-תקווה וסגנון הורי- על ההסתגלות של מתבגרים החולים במחלה כרונית"  (2003), נערכה במסגרת מחלקות אנדוקריניות בבתי חולים ברחבי הארץ.

קורסים שונים בפסיכותרפיה :  טפול זוגי, פסיכותרפיה ממוקדת שינוי, גשטאלט ועוד.

גישה טפולית אני מטפלת בקליניקה פרטית בביתי ובמרכז חיבורים. הפסיכותרפיה מאחדת את הזהות המקצועית שלי והאישית. מצעה של עבודתי הטיפולית שואב השראתו ממספר גישות טיפוליות, (התייחסותית, פסיכולוגיה חיובית, פסיכולוגיה ממוקדת שינוי וקוגניטיבית) ושימוש במגוון התערבויות טיפוליות. משמעותי במיוחד בעבודתי הוא הקשר הטיפולי הנוצר בין המטפל למטופל ככלי לקידום תהליכים טיפוליים. עבודתי מאופיינת בפתיחות ביחסי עם מטופלי, וחיפוש מתמיד של דרכים לשינוי, העצמה והתמודדות.

עוסקת במפגשים אישיים וזוגיים. מתמקדת במצבי חיים הדורשים בחינה והתייחסות מיוחדת. מצבים אישיים היוצרים תחושות לחץ, הטרדה או חרדה. מצבי הלחץ עשויים לנבוע מגורמים שונים כמו: קונפליקטים, קיומה של מחלה ברקע, חשש משינוי הכרחי או אפשרי, שלב חדש בחיים, צומת דרכים בחיים או בעיות תקשורת ועוד מצביים זוגיים ומשפחתיים הדורשים בחינה, קבלת החלטות וישומן. כל המצבים דורשים הבנה של הקושי או הבעיה והתמודדות אתם. אני מאמינה שבכל אדם טמונים המיומנויות ולצידן גם הכוחות לסייע לו לשפר את איכות חייו ואני אהיה שם, בטפול לצידו, בקשר ובמקצועיות, לסייע לו באופן  המיוחד והמתאים לו ביותר.

מוזמנים להתקשר בכל שאלה לטלפון נייד 054-4745436

דוא"ל iki.arad@gmail.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ד"ר איקי ארד, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ד"ר איקי ארד ובאחריותו/ה.