לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
נועה בונה

נועה בונה

נועה בונה

פסיכולוגית שיקומית מומחית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-85180

אודות נועה בונה בקצרה:

אני פסיכולוגית שיקומית מומחית, בעלת דוקטורט בפסיכולוגיה. הקליניקה שלי נמצאת בקרית אונו. אני מטפלת במבוגרים, מתבגרים וילדים, בגישה דינאמית וCBT, ממוקדת או ארוכת טווח. אני רואה בטיפול מסע משותף המסייע לאדם במשאלתו...

פניה אל נועה בונה

אודות נועה בונה

אני פסיכולוגית שיקומית מומחית, בעלת דוקטורט בפסיכולוגיה. הקליניקה שלי נמצאת בקרית אונו.

אני מטפלת במבוגרים, מתבגרים וילדים, בגישה דינאמית וCBT, ממוקדת או ארוכת טווח. אני רואה בטיפול מסע משותף המסייע לאדם במשאלתו להתפתח ולממש את עצמו, תוך התמודדות עם הכאב הקיים בחייו.

בקליניקה שלי אני זוכה לטפל במגוון רחב של אנשים המתמודדים עם שינויים, משברי חיים, קשיים נפשיים ובעיות רפואיות, כמו גם בבני המשפחה של החולים המתמודדים עם הקושי שבמתן ליווי ותמיכה, ולעיתים אף נאלצים להתמודד עם אובדן. התמודדות עם קושי מתמשך הנה פעמים רבות מתישה, מאיימת, מערערת ולעיתים קרובות בודדה מאוד. החיים עמוסים במטלות, המשאבים מרגישים מוגבלים וההנחה היא שפניה לטיפול פסיכולוגי יכולה לחכות לעתיד, אם בכלל. מהניסיון שלי, דווקא בתקופות אלה הטיפול יכול להוות מקור חיוני לתמיכה, לסייע לנו לתפקד באופן בו היינו רוצים לתפקד מול הבעיה, ואף לאפשר התפתחות אישית, קשה ככל שיהיה המצב.

 

ילדים מתמודדים לעיתים עם קשיים גדולים לא פחות משל מבוגרים, כשאחד הילדים שלנו במצוקה, או מפגין קשיי התנהגות, הדבר יכול להכניס לסחרור את כל המשפחה. טיפול במשחק הנו דרך לאפשר לילדים להציג את הבעיות שלהם ולהתמודד איתן מבלי שיצטרכו לדבר על הבעיה באופן ישיר. במידה והילד מסוגל ומעוניין לשוחח על בעייתו הוא יכול להפיק תועלת גם משיטות טיפול ממוקדות וישירות. אני מאמינה שמעורבות עמוקה של שני ההורים בתהליך שהילד עובר, בצורה של הדרכת הורים, הנה הדרך המהירה והיעילה ביותר להשגת הטבה במצבו של הילד. לעיתים אף ניתן להשיג את השינוי הרצוי בעזרת הדרכת הורים בלבד. אשמח לסייע לילדכם ולכם להתגבר על הקושי המטריד אותו ולחזור לשגשג בהתאם לגילו.

במקביל לעבודה בקליניקה, אני עובדת במרפאת בריאות נפש במרפאת בריאות הנפש למבוגרים ולילדים של קופת חולים מאוחדת באשדוד. בעבר עבדתי גם ב: מרפאת בריאות נפש לילדים של מכבי. במכון האונקולוגי בבית חולים שיבא (בוגרים). ביחידה לפסיכיאטריה של הילד והמתבגר בשיבא, במרפאת פסיכולוגיה רפואית ובמרפאה להפרעות קשב ולקויות למידה. בחברת "של – פרויקטים שיקומיים" כעובדת שיקום של מתמודדי נפש בדיור מוגן בקהילה. בנוסף עבדתי כמרצה של קורסים לתואר ראשון ושני בפסיכולוגיה במגוון מוסדות כולל אוניברסיטת אריאל.


 

טלפון להתקשרות: 052-6134109

noaboneh@gmail.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של נועה בונה, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי נועה בונה ובאחריותו/ה.

מאמרים מאת נועה בונה

"May you live in interesting times" - תהליכי שחיקה ושימור עצמי של מטפלים לנוכח מצב משברי מתמשך
נועה בונה
ממרץ 2020, כאשר מגפת הקורונה הגיעה אלינו, ועד היום, החיים בישראל ובעולם נהפכו למלחיצים מאוד. מטפלים רבים חוו ערעור וירידה בתחושת הקומפטנטיות...
לעיון בעלי הרשאה לעיון בעלי הרשאה מקצועית בלבד
מאמרים | 21/2/2022 | 1,279