לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
טלי גורלי טוראלטלי גורלי טוראל
תאריך רישום: 1/7/2009
גילוי נאות: משתמש זה לא אימת את הרשאתו המקצועית. למידע אודות הרשאה מקצועית
כתבו אלי

אודות טלי גורלי טוראל

אני עובדת כיום כפוטותרפיסטית במרכז הורים ופעוטות במעלה אדומים, לאחר שסיימתי את לימודי והכשרתי המעשית במסלול זה בביה"ס לצילום במוסררה. במקצועי אני מוסיקולוגית (...כן...מקצוע עם ריח של אבק..) אבל במציאות אני מתבוננת על וחוקרת את ההתנהגות של תינוקות ופעוטות והוריהם. במיוחד מעניינות אותי תגובות תנועתיות של ילדים למוסיקה (שהוא נושא המחקר שלי לדוקטוראט בבר אילן), הבעות פנים של ילדים, יחסי רעות וחיברות והתפתחות אמפאטיה. בקיצור - כל מה שהוא בחזקת ה- Umwelt שלהם. אני רואה את עצמי כאנתרופולוגית של ילדים עם הרשאה מיוחדת מצידם להתבונן ולהרהר.

בסמינר הקיבוצים אני מנחה מדי שנה שתי קבוצות מחקר של סטודנטיות , שעוסקות בתחומים האלה.

בעבר פיתחתי תכניות (חמ"ל, מס"ע, על הס"ף) - שעסקו במוסיקה, אגדות עממיות ופונולוגיה לגיל הרך. יצרתי סדרת תכניות לטלוויזיה החינוכית (הורים וגורים) והפקתי קלטות אודיאו ווידיאו מוסיקליות לשימושם של הורים.

עבדתי עם משרד החינוך, עם מעונות היום של ארגוני הנשים, ניהלתי את תכניות האתגר והטף באוניברסיטה העברית ולימדתי במכללות (אורנים, לווינסקי, אחווה)  ובתכנית שוורץ. 

עקב נסיון חיי האישי (כאם ביולוגית וכאם לשלוש מאומצות) והכשרות שעשיתי בתחומים אלה- כיום אני תומכת ומלווה הורים מאמצים ומאומצים בוגרים שמבקשים להרהר ב"פתיחת התיק".

עובדת גם בקליניקה פרטית.

ד"ר טלי גורלי טוראל

0544-249076

כל הפרטים המובאים בעמוד זה ובכללם שם המשתמש נוסחו על ידי המשתמש/ת ובאחריותו/ה