לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
קבוצת פסיכואקטיבקבוצת פסיכואקטיב
תאריך רישום: 2/1/2010
גילוי נאות: משתמש זה לא אימת את הרשאתו המקצועית. למידע אודות הרשאה מקצועית
כתבו אלי

אודות קבוצת פסיכואקטיב

מה זה פסיכואקטיב , سايكوأكتيف , Psychoactive ?

מאחורי השם "פסיכואקטיב" עומדת קבוצה של א/נשים מתחום בריאות הנפש ששמו להם/ן למטרה להיות מעורבים/ות בנושאים חברתיים- פוליטיים, ככלל, ובנושא הקונפליקט היהודי- ערבי בישראל ובשטחים הכבושים, בפרט. הקבוצה פועלת מתוך הכרה בזכותו הבסיסית של אדם, באשר הוא אדם, לרווחה נפשית לצד חירותו הפיזית.

אנו מגייסים/ות את הכלים העומדים לרשותנו כנשות/אנשי מקצועות טיפול על מנת להעמיק את ההבנה ואת המודעות בנושא הכיבוש והמלחמה המתמשכת בין שני העמים וההשלכות הנפשיות על האוכלוסיות משני צידי הקונפליקט. כמו כן, כלים אלה משמשים אותנו בקידום תהליכי החלמה ושיפור הרווחה הפסיכולוגית של הפרט, המושפעות מהמציאות החברתית-פוליטית בה הוא חי.

לקבוצה משתייכים/ות ערבים/ות ויהודים/ות מישראל ומתקיימים קשרים עם אנשי/נשות בריאות הנפש מהרשות הפלסטינית. החברים/ות באים/ות ממקצועות הטיפול והרווחה, הן מהשדה והן מהאקדמיה.

הקבוצה משמשת חממה לפיתוח יוזמות וכר לפעילות בנושאים אלה, על פי יוזמות אישיות של חברי/ות הקבוצה. הקבוצה נפגשת אחת למספר שבועות במקומות שונים בארץ ומתקשרת באמצעות רשימת תפוצה באינטרנט באופן שוטף.

אתר פסיכואקטיב  www.psychoactive.org.il

 

כל הפרטים המובאים בעמוד זה ובכללם שם המשתמש נוסחו על ידי המשתמש/ת ובאחריותו/ה

מאמרים מאת קבוצת פסיכואקטיב

קבוצת פסיכואקטיב
מטרת יום העיון טי-פול-טי היתה להעלות למודעות את ההשפעות הפוליטיות על המקצועות הטיפוליים בחברה הישראלית, ולהזמין התבוננות למרחב שבו המטפל/ת...
מאמרים | 16/2/2008 | 14,417 | 2 תגובות