לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ד"ר ליאור סומך

ד"ר ליאור סומך

ד"ר ליאור סומך

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-84734

אודות ד"ר ליאור סומך בקצרה:

  מנהל שפ"ח ביתר עילית, קליניקה פרטית במבשרת ציון וירושלים פסיכולוג חינוכי מומחה, בעל תואר דוקטור מהאוניברסיטה העברית בירושלים. מטפל בילדים ונוער, עורך אבחונים פסיכולוגיים ופסיכו-דידקטיים ועוסק בייעוץ...

פניה אל ד"ר ליאור סומך

ד"ר ליאור סומך השיב ל 50% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

ד"ר ליאור סומך עוסק באבחון פסיכודידקטי.

דובר עברית.

אודות ד"ר ליאור סומך

 

מנהל שפ"ח ביתר עילית, קליניקה פרטית במבשרת ציון וירושלים

פסיכולוג חינוכי מומחה, בעל תואר דוקטור מהאוניברסיטה העברית בירושלים. מטפל בילדים ונוער, עורך אבחונים פסיכולוגיים ופסיכו-דידקטיים ועוסק בייעוץ והדרכה להורים ואנשי חינוך.

אני מטפל בילדים ומתבגרים עם קשיים רגשיים (דיכאון, הפרעות במצב-הרוח, חרדות ופוביות), קשיים במיומנויות חברתיות, הפרעות קשב וריכוז, לקויות-למידה ובעיות בהתנהגות. עוסק בהדרכת הורים וביחסי הורים-ילדים. משלב בעבודתי מגוון שיטות לאבחון וטיפול (CBT, ביופידבק, טיפול פסיכו-דינאמי, EMDR).

בשנים האחרונות אני עוסק במחקר ופיתוח של תכניות הכשרה להורים וגננות לילדי גן עם בעיות התנהגות וקשיי ויסות, במסגרת תכנית התקשרו"ת (הורות תומכת קשר ותקווה). עוסק בהכשרה והדרכה של פסיכולוגים חינוכיים בעבודה עם הורים לילדי גן עם בעיות התנהגות; מרצה במוסדות אקדמיים; מייעץ לארגונים בפיתוח תכניות מקדמות התפתחות בגיל הרך. 

ניתן ליצור איתי קשר בטלפון:050-6800129  או במייל: Somech.lior@gmail.com

 

 
הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ד"ר ליאור סומך, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ד"ר ליאור סומך ובאחריותו/ה.

מאמרים מאת ד"ר ליאור סומך

מסע טיפולי עם הורים לילד בגיל הגן עם בעיות התנהגות
ד"ר ליאור סומך
הורים לילדי גן עם בעיות התנהגות מתמודדים עם עומסים רגשיים ולחצים רבים, וחוויית ההורות המתישה שלהם מושפעת הן מניסיונות לא יעילים דיים לאכוף...
מאמרים | 27/1/2019 | 31,068 | 3 תגובות