לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
נועה לונאי ויינר

נועה לונאי ויינר

נועה לונאי ויינר

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-101680

אודות נועה לונאי ויינר בקצרה:

פסיכולוגית תעסוקתית מומחית אני מלווה מבוגרים ומובגרים צעירים סביב סוגיות של הגשמה ומימוש בקריירה ובתחומי חיים נוספים. עובדת מזה 14 שנים כפסיכולוגית, בוגרת לימודי פסיכותרפיה, מדריכה אנשי צוות ומצויה בתהליך הסמכה...

פניה אל נועה לונאי ויינר

דוברת עברית.

אודות נועה לונאי ויינר

פסיכולוגית תעסוקתית מומחית

אני מלווה מבוגרים ומובגרים צעירים סביב סוגיות של הגשמה ומימוש בקריירה ובתחומי חיים נוספים. עובדת מזה 14 שנים כפסיכולוגית, בוגרת לימודי פסיכותרפיה, מדריכה אנשי צוות ומצויה בתהליך הסמכה להדרכה. מרצה בכנסים מקצועיים ומרצה אורחת בקורס לאנשי מקצוע. עובדת בקליניקה פרטית ביפו, בתהליכים "מרחוק" באופן מקוון ובמכון "לכל אדם יש שביל" בהרצליה.

בתחום הקריירה אני מלווה בצמתים שונים לאורך שביל החיים: בחירה ראשונה של מקצוע ולימודים, הסבה והסטה מקצועית, צרכי גדילה והתפתחות בקריירה רצויה, ליווי למפוטרים, מציאת איזונים בין הורות וקריירה, משבר גיל 40, ייעוץ לקראת פרישה ועוד. כמו כן, מלווה גם תהליכים פרקטיים של הכנה לחיפוש עבודה- דיוק משרות לחיפוש, הכנה לתהליכי מיון וליווי במהלכו. התהליכים בחלקם קצרי מועד ובחלקם ממושכים. נהנת מאוד מהמפגש עם כל אדם. מרגישה שיש לי הזכות להצטרף למקטע במסע של כל אחד ממטופליי. לסייע בהבנה עצמית של חלומות, תשוקות, יכולות, משאלות לב וחסמים, ולחבר את אלה למציאות בחוץ על ההזדמנויות הקיימות בה. מטרת התהליך הינה לרוב לנסח יחד את הצעד או הצעדים הבאים הנכונים עבור האדם בעת הנוכחית, לחתור לשינוי ולצאת לדרך. 

אשמח מאוד לשוחח ולתאם פגישה: 052-4619961 / noaweiner@gmail.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של נועה לונאי ויינר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי נועה לונאי ויינר ובאחריותו/ה.