לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אילנה בוסני

אילנה בוסני

אילנה בוסני

פסיכותרפיסטית

עובד/ת סוציאלי/ת מאומת/ת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 15181

אודות אילנה בוסני בקצרה:

פסיכותרפיסטית, עו"ס קלינית (MSW) מתמחה בעבודה עם מגוון רחב של גילאים וקשיים, התמודדויות ומשברי חיים: מתבגרים, מבוגרים וקשישים. פניה לטיפול יכולה להעשות סביב משבר פתאומי כמו אובדן או פרידה, התמודדות עם מחלה קשה...

פניה אל אילנה בוסני

אודות אילנה בוסני

פסיכותרפיסטית, עו"ס קלינית (MSW) מתמחה בעבודה עם מגוון רחב של גילאים וקשיים, התמודדויות ומשברי חיים: מתבגרים, מבוגרים וקשישים. פניה לטיפול יכולה להעשות סביב משבר פתאומי כמו אובדן או פרידה, התמודדות עם מחלה קשה או סביב תחושות תקיעות במישורים שונים, אישי, זוגי, או בקריירה ולצדו לעיתים מתעוררת משאלה לשינוי. אני עובדת עם קשיים שמתעוררים סביב  דיכאון, חרדות, טראומה, בעיות משפחתיות, קושי ביצירת קשרים זוגיים וחברתיים,  זהות מינית, ביטחון ודימוי עצמי, התמודדות עם מחלות גופניות  ומעברים משמעותיים בחיים.

בהכשרתי אני מטפלת בגישה הפסיכודינאמית, מושפעת מהזרם האינטרסובייקטיבי, אך יותר מכל שיטה אני מאמינה בהתאמת הטיפול לכל מטופל,  לצרכיו לאישיותו ולרצונותיו, שכן כל אדם הוא עולם ומלואו ושונה מרעהו.

בוגרת התכנית לפסיכותרפיה, ביה"ס ללימודי המשך ברפואה, אוניברסיטת תל אביב.

קליניקה בצפון ת"א, ליצירת קשר 052-6438178 ilanabusani@gmail.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אילנה בוסני, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אילנה בוסני ובאחריותו/ה.