לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
14
אפריל

הקולות השונים בקליניקה של פסיכולוגיית העצמי העכשווית

14/4/2019 | פורסם על ידי שני האן

התכנית לפסיכותרפיה, מרכז אקדמי ללימודי המשך ברפואה, אוניברסיטת תל-אביב, ומסלול פסיכולוגיית העצמי והמעשה הטיפולי, שמחים להזמינכם לכנס:

הקולות השונים בקליניקה של פסיכולוגיית העצמי העכשווית

בהשתתפות ד"ר דונה אורנג'

הכנס יתקיים ביום א' 14/04/2019 בין השעות 21:30-16:00 באולם מרבאום, הפקולטה לרפואה, אוניברסיטת תל-אביב.


16:30-16:00 התכנסות

16:40-16:30 ברכות
ד"ר בעז שלגי, ראש התכנית לפסיכותרפיה
ד"ר גבי מן, ראש מסלול פסיכולוגיית העצי והמעשה הטיפולי

17:45-16:40 מושב ראשון: מחשבות על פלורליזם בפסיכולוגיית העצמי
יו"ר: קלאודיה קוגן
מרצה: ד"ר דונה אורנג'
Are all voices welcome? Pluralism in Contemporary self psychology

18:15-17:45 הפסקת קפה וכיבוד

19:45-18:15 מושב שני: שלושה מבטים על שעה אחת
יו"ר: חוה ברוך
הצגת מקרה קליני: אורלי שושני
מתדיינות:
שלומית הבר-מושיוב
איריס גבריאלי-רחבי
ד"ר דונה אורנג'

20:00-19:45 הפסקה

21:30-20:00 מושב שלישי: הקולות השונים של פסיכולוגיית העצמי העכשווית - הרהורים אל העתיד
יו"ר: ד"ר גבי מן
במושב זה רענן קולקה יישא דברים בפתח המושב, ד"ר דונה אורנג' והקהל יוזמנו להגיב.
לסיום ד"ר גבי מן תסכם את הכנס.

*****

משתתפים:

ד"ר דונה אורנג׳ היא אנליטיקאית מנחה, נמנית על סגל המכון הפסיכואנליטי לחקר הסובייקטיביות בניו-יורק והמכון ללימודי פסיכולוגיית העצמי ברומא. כמו כן, היא מכהנת כעמיתה חוקרת במוזיאון פרויד בווינה. הגותה מציעה שילוב נדיר של ידע פילוסופי נרחב עם העמקה והבנה פסיכואנליטית. דונה אורנג' היא מחברת של תשעה ספרים, ביניהם Thinking for Clinicians ו - The Suffering Stranger, בהם היא מתארת את השראתם של פילוסופים שונים כמו בובר, ויטגנשטיין, מרלו-פונטי, גדמר ולוינס על ההבנות הפסיכואנליטיות ומדגימה את ההיבטים ההרמנויטיים בעבודתם של פרנצי, ויניקוט, בראנשפט וקוהוט. ספרה האחרון, Climate Crisis, Psychoanalysis and Radical Ethics, דן בשיתוק לנוכח איום על הקיום בכדור הארץ, כחלק ממשבר פוליטי-מוסרי בזמנים בהם אנו חיים. דונה משתמשת במושגים פסיכואנליטיים על מנת לארוג אנליזה מורכבת הקשורה לתיאוריות על צדק ואתיקה רדיקלית. דבריה פותחים בפנינו תובנות חדשות על תהליכים, בפרט מקומן של האדישות וההכחשה מול התרחשויות בעולם.

חוה ברוך, פסיכולוגית קלינית מדריכה, פסיכואנליטיקאית מנחה, החברה הפסיכואנליטית בישראל, מורה, מדריכה וחברת ועדת ההוראה במסלול פסיכולוגיית העצמי והמעשה הטיפולי באוניברסיטת תל אביב, מורה ומדריכה בתוכנית ההכשרה הפסיכואנליטית בודהיסטית 'רוח אדם'.

איריס גבריאלי-רחבי, פסיכולוגית קלינית מדריכה, פסיכואנליטיקאית מנחה, החברה הפסיכואנליטית בישראל, ממקימי תכנית ההכשרה הפסיכואנליטית בודהיסטית 'רוח אדם' וחברת ועדת ההיגוי שלה, מורה ומדריכה במסלול פסיכולוגיית העצמי והמעשה הטיפולי באוניברסיטת תל אביב.

שלומית הבר מושיוב, פסיכולוגית קלינית מדריכה, פסיכואנליטיקאית מנחה, החברה הפסיכואנליטית בישראל, מורה ומדריכה במסלול פסיכולוגיית העצמי והמעשה הטיפולי באוניברסיטת תל אביב, מורה ומדריכה בתוכנית ההכשרה הפסיכואנליטית בודהיסטית 'רוח אדם'.

ד"ר גבי מן, פסיכולוגית קלינית מדריכה, פסיכואנליטיקאית מנחה, ראש מסלול פסיכולוגיית העצמי והמעשה הטיפולי, יו"ר לשעבר של מכון תל אביב לפסיכואנליזה בת זמננו, מורה ומדריכה בתוכנית ההכשרה הפסיכואנליטית בודהיסטית 'רוח אדם', חברת מערכת של ה- Psychoanalytic Inquiry.

קלאודיה קוגן, פסיכולוגית קלינית מדריכה, יו"ר האיגוד הישראלי לפסיכולוגיית העצמי וחקר הסובייקטיביות, מורה ומדריכה במסלול פסיכולוגיית העצמי והמעשה הטיפולי באוניברסיטת תל אביב , מורה בתכנית ההכשרה הפסיכואנליטית בודהיסטית 'רוח אדם', מנהלת לשעבר תכנית ההכשרה התלת שנתית ללימודי העצמי.

רענן קולקה, פסיכולוג קליני מדריך, פסיכואנליטיקאי מנחה לילדים, בני נוער ומבוגרים, החברה הפסיכואנליטית בישראל, ראש תכנית 'רוח אדם', תכנית הכשרה פסיכואנליטית-בודהיסטית, מורה ומדריך במסלול פסיכולוגיית העצמי והמעשה הטיפולי באוניברסיטת תל אביב.

אורלי שושני, פסיכותרפיסטית, מורה ומדריכה במסלול פסיכולוגיית העצמי והמעשה הטיפולי באוניברסיטת תל אביב, חברת ועדת ההוראה של המסלול, דוקטורנטית במסלול "פרשנות ופסיכואנליזה", אוניברסיטת בר אילן ועורכת מדור בבלוג של האיגוד הבינלאומי לפסיכולוגיית העצמי (IAPSP)
Voices from Israel.


*****

הכנס בתשלום ויתקיים בעברית ובאנגלית.

המחיר למשתתף 220 ש"ח
(140 ש"ח לסגל ותלמידי התכנית לפסיכותרפיה, במרכז האקדמי ללימודי המשך ברפואה, אוניברסיטת ת"א)
ניתן לשלום באשראי.

ניתן להוריד הזמנה וטופס רישום באשראי באתר התכנית:
https://med.tau.ac.il/psychotherapy

לפרטים נוספים ניתן לפנות למזכירות התכנית בטל': 03-6409902

תגיות: