לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
4
נובמבר

איך עדיין לא למדתי היפנוזה ?

4/11/2013 | פורסם על ידי הוועדה לחוק ההיפנוזה משרד הבריאות

הוועדה להיפנוזה מזמינה אתכם לכנס ראשון מסוגו בישראל בו תוכלו ללמוד על יתרונות השימוש בהיפנוזה ככלי המייעל ומקצר תהליכים טיפוליים. בישראל לא ניתן לבצע היפנוזה ללא רישיון להיפנוט, על פי החוק רק פסיכולוגים, רופאים ורופאי שיניים רשאים לקבל הרשאה להיפנוט לאחר שעברו לימודי היפנוזה ועמדו בבחינה של משרד הבריאות.

השימוש בהיפנוזה יכול להועיל בטיפול בכאב, בחרדות, בבעיות קשב וריכוז, כהכנה לניתוחים, ברפואת שיניים, יעיל מאוד בעבודה עם ילדים וכן בטיפול במחלות רפואיות שונות כגון; אסטמה, מחלות עור, בהכנה ללידה, שיפור ביצועים, גמילה מהתמכרויות ואף בהתמודדות עם תופעות לוואי מתרופות ומכימותרפיה.

הכנס "איך עדיין לא למדתי היפנוזה?" יתקיים ב-4.11.13, בסמינר נאות אפעל, רמת אפעל, בין השעות 09:00 עד 14:30 (כולל ארוחת צהריים). ההשתתפות בכנס אינה כרוכה בתשלום אך דורשת רישום מוקדם. הכנס אינו מיועד למי שלמד היפנוזה, רק בעלי אישור הרשמה אישי יורשו להיכנס לאולם הכנס. מספר המקומות מוגבל.

הרשמה בדוא"ל בלבד; יש לציין את הפרטים הבאים: שם מלא, ת.ז. מקצוע, מספר רישיון וטלפון נייד ולשלוח לכתובת: hypnosis.committee@abr.health.gov.il

מידע נוסף ניתן למצוא באתר הוועדה המייעצת להיפנוזה:
http://www.health.gov.i...osis-NOV.pdf


תגיות: