לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
9
אפריל

חזון פחד וחלום - סדנה בפסיכולוגיה תהליכית

9/4/2012 | פורסם על ידי מיקי בנבנשתי

כתמי השמש, לוח השנה של המאיה, המשבר הכלכלי והתעוררות מחאת הצד החברתי - כל אלו מזינים את השיח על שינוי המתממש ובא. מהו השינוי הזה? כיצד זה ישפיע עלינו? התשובה לכך תלויה במידה רבה בכיצד אנחנו מתמודדים עם תהליכים - בעולם, במערכות היחסים שלנו ובתוך עצמנו.

הסדנה (בת 5 שעות) תהווה מפגש היכרות ראשונית עם עבודה תהליכית – רעיונות, טכניקות ועמדות שיכולות לעזור לנו להגביר את המודעות לגבי החלימה או השינוי שרוצים או שצריכים להתרחש בחיינו. כיצד לבנות חזון, האם וכיצד לשמור על עצמנו, ואיך ניתן למצוא את האומץ והמשאבים הנוספים של תמיכה בכדי לבנות ולייצור חיים יותר מספקים. הסדנא מיועדת למטפלים, עובדים סוציאלים פסיכולוגים קליניים, כמו גם לאנשים שאינם מהתחום הטיפולי המעונינים להיחשף לכלים של פסיכולוגיה תהליכית וכיצד היא יכולה להשפיע בתהליך של שינוי.

מנחה הסדנא:
איוון ורני- פסיכולוג קליני מוסמך מתמחה בפסיכולוגיה תהליכית – מטפל, מורה ומדריך במכון לעבודה תהליכית בציריך, שוויץ. בעל קליניקה לפסיכותרפיה ופסיכארטריה בציריך וניסיון של שנים רבות בלימוד עבודה תהליכית, קונסטלציה מערכתית ואירגונית, תקשורת וניהול קונפליקטים, כמו גם אימון מנטלי בתחום הספורט ובעסקים לשיפור ביצוע באירופה, ארצות הברית וישראל.
אוהב בעיקר ללמוד וללמד אך גם נהנה בחיק משפחתו, רכיבת סוסים ומוסיקה.

פסיכולוגיה תהליכית היא פסיכולוגית גוף-נפש המהווה גם גישה רב-תחומית רחבה לתמיכה ולשינוי ביחידים ובקבוצות בחברה. גישה זאת נוצרה לפני כ-25 שנים ע"י ד"ר ארנולד מינדל. שרשיה התיאורטיים טמונים בפסיכולוגיה היונגיאנית, בפיזיקה המודרנית, בטאואיזם הסיני ובתיאוריות של קומוניקציה. היא מגשרת על הפערים שבין פסיכותרפיה, רפואה פסיכוסומטית, אמנות, התפתחות רוחנית ואקטיביזם חברתי. היא רואה בהפרעות שבחיינו (סימפטומים גופניים, חלומות, בעיות ביחסים, קונפליקטים בקבוצות ומתחים חברתיים) חוויות בלתי-גמורות, שהשלמתן, מתוך כבוד ואהבה לתהליך הייחודי של כל אדם, מאפשרת לנו להתמודד עמם.

תאריך: 9/04/12 שעה: 17:00 – 22:00
מיקום: 'שורש ישראלי', רמת השרון
עלות: 450 ש"ח/ יש אפשרות להנחה לאלו המתקשים לעמוד בעלות הסדנה
למידע והרשמה:
מיקי 0545660848
מייל: m_benvenisti@yahoo.com

תגיות: