לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
 
5 טיפים להתמודדות עם חרדה מהתפרצות נגיף הקורונה

5 טיפים להתמודדות עם חרדה מהתפרצות נגיף הקורונה

שפיות זמנית | 9/2/2020 | הרשמו כמנויים | שלחו טקסט לבלוג

האגודה האמריקאית לפסיכולוגיה (APA; American Psychological Association) העלתה לאתר האינטרנט שלה חמישה טיפים שעוסקים בהתמודדות עם חרדה סביב הידיעות על נגיף הקורונה, שממשיך להדביק אנשים בסין ומחוצה לה. כפי שניתן לראות, הטיפים אמנם מיועדים לאנשים ברחבי ארצות הברית, אך עשויים להיות מאוד רלוונטיים גם לישראלים. 

  1. שמרו על דברים בפרספקטיבה. קחו נשימה עמוקה והזכירו לעצמכם שמספר הנדבקים בארצות הברית הוא נמוך מאוד. העובדה שהנושא מכוסה באופן נרחב מבחינה חדשותית לא אומר בהכרח שהוא מהווה סיכון כלשהו לכם או למשפחתכם.
  2. השיגו עובדות. יהיה זה יעיל לאמץ גישה יותר קלינית וסקרנית כאשר אתם עוקבים אחרי דיווחים חדשותיים על הנגיף. בסופו של דבר, אתם רוצים למצוא מקור מידע אמין שאפשר לבטוח בו. למרכזים האמריקאיים למניעת מחלות יש אתרים ברשת שמיועדים לתת מידע על התפרצות וירוס הקורונה. אתם יכולים גם למצוא מידע מועיל במרכזי הבריאות האיזוריים או אפילו אצל רופא המשפחה שלכם.
  3. תקשרו עם הילדים שלכם. דונו בכיסוי החדשותי של נגיף הקורונה באמצעות מידע כן ומותאם לגילם של הילדים. הורים יכולים לעזור להרגיע מצוקה באמצעות מיקוד הילדים ברוטינות ולוחות זמנים. זכרו שהילדים יצפו בהתנהגויות וברגשות שלכם כדי ללמוד איך לנהל את רגשותיהם שלהם בתקופה הזו. 
  4. הישארו מחוברים. שמירה על קשרים חברתיים יכולה לעזור לשמור על תחושה של נורמליות ולספק מקום חשוב לחלוק בו רגשות ולשחרר בו מצוקה. הרגישו חופשי לשתף מידע שימושי שאתם מוצאים באתרים ממשלתיים עם חבריכם ובני משפחתכם. זה יעזור להם להתמודד גם עם החרדה שלהם.
  5. חפשו עזרה נוספת. אנשים שמרגישים עצבנות גדולה, עצבות שאינה חולפת או תגובות ממושכות אחרות שמשפיעות לרעה על תפקודם בעבודה או על קשרים בינאישיים, צריכים להתייעץ עם מומחה מיומן ומקצועי בתחום בריאות הנפש. פסיכולוגים ומומחים אחרים לבריאות הנפש יכולים לעזור לאנשים להתמודד עם לחץ קיצוני. המומחים הללו עובדים עם אנשים כדי לעזור להם למצוא דרכים קונסטרוקטיביות להתמודדות עם מצוקה.

תגיות:

מטפלים בתחום

מטפלים שאחד מתחומי העניין שלהם הוא: מצבי משבר ולחץ, פסיכולוגיה במדיה ובתקשורת, קורונה
גלי ברמן בר-און
גלי ברמן בר-און
פסיכולוגית
שרון ושומרון, אונליין (טיפול מרחוק)
יעל קרן-צבי
יעל קרן-צבי
עובדת סוציאלית
תל אביב והסביבה, ירושלים וסביבותיה, אונליין (טיפול מרחוק)
דגנית כספי
דגנית כספי
עובדת סוציאלית
אונליין (טיפול מרחוק), עכו והסביבה, נתניה והסביבה
ד"ר עירית בלובשטיין
ד"ר עירית בלובשטיין
פסיכולוגית
חיפה והכרמל, אונליין (טיפול מרחוק), פרדס חנה והסביבה
נינה וייל
נינה וייל
פסיכולוגית
כפר סבא והסביבה, אונליין (טיפול מרחוק), נתניה והסביבה
יאיר גבע
יאיר גבע
עובד סוציאלי
טבריה והסביבה, עפולה והסביבה, אונליין (טיפול מרחוק)

עוד בבלוג של שפיות זמנית

תגובות

הוספת תגובה לפוסט

חברים רשומים יכולים להוסיף תגובות והערות.
לחצו כאן לרישום משתמש חדש או על 'כניסת חברים' אם הינכם רשומים כחברים.