לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
רעיה ויסבאום

רעיה ויסבאום

רעיה ויסבאום

עובדת סוציאלית MSW

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 15093

עובדת סוציאלית MSW  פסיכותרפיסטית, מטפלת במבוגרים וצעירים (16+).  התערבות בשעת משבר וחירום, cbt, גישה פסיכודינאמית, אינטרוסובייקטיבית וגישת הכוחות. תחומי התערבות: משברים, דיכאון והפרעות אישיות, חרדה, תקיעות... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל רעיה ויסבאום

אודות רעיה ויסבאום

עובדת סוציאלית MSW

 פסיכותרפיסטית, מטפלת במבוגרים וצעירים (16+). 

התערבות בשעת משבר וחירום, cbt, גישה פסיכודינאמית, אינטרוסובייקטיבית וגישת הכוחות. תחומי התערבות: משברים, דיכאון והפרעות אישיות, חרדה, תקיעות בחיים, קשיים ביחסים זוגיים, הוריים, במשפחה, פוגענות מינית, התמכרויות, פרוורסיה, אבדן ושכול ועוד.

מזה כ- 24 שנים אני עוסקת באבחון, טיפול פרטני וקבוצתי, הדרכת מטפלים.  עובדת מזה שנים רבות במגזר הציבורי (משרד הרווחה והשירותים החברתיים), בתפקידים בכירים, כיום מנהלת נפה בשירות מבחן למבוגרים. בנוסף, מטפלת בקליניקה פרטית.

מטפלת בגישה פסיכודינמית, התערבות בשעת משבר וחירום,  בגישה אינטרו סובייקטיבית, טיפול קוגניטיבי- התנהגותי (CBT), גישת הכוחות, משלבת גישות באופן אינטגרטיבי במידת הצורך ובהתאם לצרכיו של המטופל.

בנוסף, מספקת ייעוץ ומסייעת ביצירת קשר עם גורמים טיפוליים/ שיקומיים בקהילה, קייסמנג'מנט,

מייעצת בנושא של מיצוי זכויות ומסייעת בפניה לגורמים רלוונטיים ובמיצוי הזכויות בפועל. 

שפת טיפול עברית, רוסית

ניתן לקיים מפגשים מקוונים

הטיפולים שאני מציעה:

 החיים המודרניים מאופיינים באינטנסיביות רבה, בתחרותית, בשגרה מעייפת, בקשיים ואתגרים ביטחוניים, כלליים ומדיניים ובצורך בלתי פוסק  לקבל החלטות יומיומיות לגבי עצמנו וקרובינו, לגבי דרכי הישרדות ולגבי העתיד. 

פעמים רבות אנשים מרגישים בודדים בהתמודדות עם המצוקות וחווים כאב רב, חוסר תקווה ובדידות, מתקשים להתגבר על משברים, אינם חשים שבעי רצון מחייהם. זוהי אינה חייבת להיות המציאות, יש מה לעשות והטיפול יכול לעזור.

בקליניקה אני פוגשת אנשים שבחרו לעשות צעד כדי ליצור שינוי בחייהם, אנשים שהבינו שהבעיות לא ייעלמו מאליהן אבל שבעזרת ליווי ותמיכה ניתן להתמודד עם הבעיות וליצור שינוי במצב הקיים, שניתן לחיות חיים מלאים, מספקים ועשירים יותר. בנוסף, אני מטפלת בצעירים ומבוגרים העסוקים בשאלות ומחשבות על הדרך, על זוגיות וברצון לשינוי וצמיחה. 

תפישתי היא שכל אדם וכל מטופל הוא עולם ומלואו ומתוך הבנה זו אני עושה את כל המאמצים על מנת להתאים לו באופן אישי את תכנית הטיפול המתאימה לו. אני מאמינה שבאמצעות הטיפול, שהפך לחלק אינטגרלי מתרבות העכשווית, ניתן ליצור תובנות ודרכי התמודדות טובות, להסיר את הסימפטומים שגורמים למצוקה אך גם לחזק היכולות והמשאבים, להעצים ולחזק את העצמי.

לפנות לטיפול אינו תמיד צעד קל אבל הוא הצעד הראשון בדרך שלינוי.

תהליך הטיפולי הוא לעיתים מטלטל, אך אני מאמינה כי חוויה טיפולית משמעותית וחיובית מתרחשת כאשר נוצרת בחדר הטיפולים אווירה של שיתוף וחיבור בין המטפל והמטופל. אני מאמינה בחשיבות יצירת קשר טיפולי משמעותי, מכבד, בגובה העיניים. קשר של קירבה ותמיכה, המאפשר למטופל חוויה של קבלה, הבנה והכלה, ויוצר עבורו מקום בטוח לשיתוף, חקירה ועיבוד, של רגשות מכאיבים, קשיים ובעיות איתם מתמודד המטופל.

מרחב זה יאפשר לו להביא תכנים מעולמו האישי באופן כנה ופתוח גם כאשר מדובר בתכנים כואבים, קשים ומורכבים.  טיפול הוא מקום בטוח, לא שיפוטי שמאפשר לאדם להיות קרוב לעצמו, לרצונותיו ולצרכיו, להתמודד עם חסמים ולייצר תנועה בחוויה הפנימית ובמציאות החיצונית.

 

קיימות שיטות טיפול רבות שנועדו ליעל את הטיפול הנפשי לקשיים מסוימים אך לרוב הטיפול משלב שיטות שונות על מנת להתאים את השיטה באופן אישי למטופל ולבעיות אתם הוא הגיע. אני מאמינה כי הטיפול צריך להיות מותאם לצרכים ומקצב של המטופל עצמו,

להלן שיטות טיפול וטכניקות אותם אני משלבת בעבודתי הטיפולית:

טיפול פסיכו- דינמי

(CBT) טיפול קוגניטיבי-התנהגותי

טיפול בגישה אינטרו סובייקטיבית

טיפול בגישת הכוחות

דמיון מודרך

טל ליצירת קשר  0506211199

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של רעיה ויסבאום, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי רעיה ויסבאום ובאחריותו/ה.