לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
גילה חוגי

גילה חוגי

גילה חוגי

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 2080

אודות גילה חוגי בקצרה:

אני עו'ס עם כ-25  שנות נסיון.  עליתי לישראל מארה'ב בשנת 1978 אני נשואה באושר 20 שנה ואם לשלוש בנות בגילים  19, 17 וחצי, 12  בוגרת ברוקלין קולג' (ברוקלין, ניו יורק, ארה'ב) תואר ראשון בסוציולוגיה, 1978          ...

פניה אל גילה חוגי

דוברת עברית.

אודות גילה חוגי

אני עו"ס עם כ-25  שנות נסיון. 

עליתי לישראל מארה"ב בשנת 1978

אני נשואה באושר 20 שנה ואם לשלוש בנות בגילים  19, 17 וחצי, 12

 בוגרת ברוקלין קולג' (ברוקלין, ניו יורק, ארה"ב) תואר ראשון בסוציולוגיה, 1978           בוגרת אוניברסיטה עברית, ירושלים, תואר ראשון עבודה סוצאלית, 1981

משך השנים למדתי בקורסים רבים בנושא טיפול במשפחה, טיפול בילדים, גישור, דרכי טיפול שונים וכד'

משנת 1995 אני עובדת בשרות למען הילד כפקידת סעד לחוק אימוץ ילדים. בתוף תפקידי אני מטפלת בילדים הזקוקים לבית קבוע, מאבחנת זוגות ויחידים המבקשים לאמץ, מטפלת במאומצים בוגרים המבקשים לקבל מידע מתיק האימוץ שלהם, ועוסקת בעוד מספר פעולות הקשורות לאימוץ וטיפול במשפחות.

במהלך עבודתי אני נתקלת שוב ושוב בבעיות בתחום התפתחות הילד בגיל הרך, במיוחד תהליך של  התקשרות מלידת הילד והלאה.

שמחתי לראות באתר זה מאמרים העוסקים בנושא זה, מקווה שאמצא מידע שיעזור לנו להבין את הנושא יותר טוב . מידע על התפתחות והתקשרות יסייע לנו לפעול בצורה  נכון יותר למען טובת הילדים בטיפולנו ולהגיע להחלטות מתאימות יותר. בנוסף, מידע זה עשוי לעזור לנו להסביר את החלטות והמלצות שלנו בפני בית משפט.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של גילה חוגי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי גילה חוגי ובאחריותו/ה.