לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
נדב כרמון

נדב כרמון

נדב כרמון

פסיכולוג

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-151719

נדב כרמון, פסיכולוג קליני מומחה (מ.ר. 27-151719). מטפל במבוגרים ובבני נוער בקליניקה פרטית בתל-אביב. אני מאמין בפוטנציאל של תהליך טיפולי לייצר חיבור והבנה מעמיקים בעולמו הפנימי של האדם, ובעזרתם להתמודד באופן אפקטיבי... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל נדב כרמון

אודות נדב כרמון

נדב כרמון, פסיכולוג קליני מומחה (מ.ר. 27-151719). מטפל במבוגרים ובבני נוער בקליניקה פרטית בתל-אביב.

אני מאמין בפוטנציאל של תהליך טיפולי לייצר חיבור והבנה מעמיקים בעולמו הפנימי של האדם, ובעזרתם להתמודד באופן אפקטיבי ומדויק עם קשיים נפשיים ואתגרי החיים.

בעבודתי כפסיכולוג בשירות הפסיכולוגי של אוניברסיטת ת"א, ובעבר במרפאה הפסיכולוגית של הנער/ה והמתבגר/ת בביה"ח 'הדסה עין כרם', צברתי ניסיון טיפולי במגוון קשיים נפשיים, כגון: מצבי משבר, חרדה והתקפי פאניקה, דיכאון ותחושת חוסר משמעות, פוסט טראומה מורכבת, טראומות מיניות, מחשבות טורדניות, קשיים ביחסים חברתיים וזוגיים, משברים במשפחה ועוד.

הטיפול מתקיים בגישה פסיכודינמית המאפשרת קשר עם חלקי הנפש, קרבה לחוויות החיים ולמערכות יחסים משמעותיות, והבנה טובה יותר של אופן השפעתן. בהתאם לצורך משלב טכניקות מובנות יותר כמו ACT (המבוססת על מיינדפולנס) או CBT (הנותנת מענה נקודתי למגוון הפרעות חרדה).

הטיפול יכול להיות ממוקד וקצר מועד או ארוך טווח, בהתאם לצרכים ולרצון של כל אחד ואחת.

מקבל בקליניקה פרטית בתל אביב, באיזור הדרומי של שדרות רוטשילד.

אני זמין לכל שאלה או התייעצות, ניתן לפנות אלי טלפונית או בוואטסאפ – 054-7234219, או במייל: carmon16@gmail.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של נדב כרמון, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי נדב כרמון ובאחריותו/ה.