לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
הילה מחלב

הילה מחלב

הילה מחלב

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 33309

עובדת סוציאלית קלינית MSW. בעלת ניסיון רב שנים בתחום בריאות הנפש בטיפול ובשיקום בבתי חולים ובקהילה, מדריכת סטודנטיות לעבודה סוציאלית ומנחת קבוצות. אני מאמינה כי טיפול הוא בראש ובראשונה קשר, ובתוך קשר כזה... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל הילה מחלב

אודות הילה מחלב

עובדת סוציאלית קלינית MSW. בעלת ניסיון רב שנים בתחום בריאות הנפש בטיפול ובשיקום בבתי חולים ובקהילה, מדריכת סטודנטיות לעבודה סוציאלית ומנחת קבוצות.

אני מאמינה כי טיפול הוא בראש ובראשונה קשר, ובתוך קשר כזה אני זוכה להכיר עולמות ולהיות חלק, נקודה בזמן במסע החיים של המטופלים והמטופלות איתם אני עובדת. הטיפול כולל תהליכים של מודעות והכרה של חלקי הנפש העדינים הזקוקים למיכל מיטיב בדרך לריפוי, לתחושת שליטה בחיים ולשיפור איכות החיים.

בשנותיי המקצועיים עבדתי בתחום בריאות הנפש, עם ילדים, נוער ומבוגרים, בקהילה ובבתי חולים. ליוויתי משפחות המתמודדות עם בן משפחה מתמודד נפש, התנדבתי במרכז הסיוע לנפגעות תקיפה מינית והתמחיתי בתחום הטראומה וטיפול בנשים.

אני מסייעת לא/נשים הפונים לטיפול ואשר מעוניינים למצוא מקום מכיל ומכבד לקצב שלהם, בתהליכים של יצירת שינוי חיובי ובשיפור איכות חייהם מול קשיים שונים כגון התמודדות עם קושי בקבלת החלטות, משברי חיים, אבל ואובדן, קשרים בינאישיים, זוגיות, היריון, לידה ועוד.

פניה ראשונה ובכלל, פניה לטיפול עלולה להעלות חששות שונים. אשמח להיות אוזן קשבת בחשיבה אודות התחלת טיפול. אני מזמינה אותך להתייעץ ולחשוב יחד, להעלות את השאלות ולדייק את המענה הנכון ביותר עבורך.

הקליניקה שלי ממוקמת באזור ירושלים.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של הילה מחלב, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי הילה מחלב ובאחריותו/ה.