לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
יואב אמיתי

יואב אמיתי

יואב אמיתי

עובד סוציאלי מאומת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 27871

אודות יואב אמיתי בקצרה:

שמי יואב אמיתי, אני עובד סוציאלי (MSW) ופסיכותרפיסט המטפל במתבגרים, מבוגרים ועורך הדרכות הורים בגישה דינאמית המושפעת מחשיבה פסיכואנליטית קלאסית ועכשווית. בעל ניסיון רב, בטיפול באנשים המתמודדים עם חרדות, מצבי טראומה...

פניה אל יואב אמיתי

אודות יואב אמיתי

שמי יואב אמיתי, אני עובד סוציאלי (MSW) ופסיכותרפיסט המטפל במתבגרים, מבוגרים ועורך הדרכות הורים בגישה דינאמית המושפעת מחשיבה פסיכואנליטית קלאסית ועכשווית.

בעל ניסיון רב, בטיפול באנשים המתמודדים עם חרדות, מצבי טראומה (PTSD), התקפי זעם, קושי בוויסות רגשי וכן באנשים הסובלים מדכדוך או דיכאון.

בעברי טיפלתי שמונה שנים בבני נוער ומבוגרים הסובלים מהתמכרויות וקשיי וויסות ניכרים, במסגרת עבודתי בשירות בתי הסוהר וברשות לשיקום האסיר. כמו כן, הנני בעל התמחות וניסיון רב שנים, בטיפול בנערים בעלי התנהגות מינית פוגעת או בלתי מותאמת.

כיום, אני מטפל במרפאה לבריאות הנפש של קופת-חולים "מאוחדת" בחדרה ובאופן פרטי בקליניקות בזכרון יעקב ובפרדס חנה.

הנני בוגר בית הספר לפסיכותרפיה "יישומים קליניים",  אשר תעודת מסיימיו מוכרת על ידי האיגוד הישראלי לפסיכותרפיה, על ידי האגודה הישראלית לפסיכותרפיה ממוקדת ועל ידי האגודה הישראלית לפסיכותרפיה פסיכואנליטית. 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של יואב אמיתי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי יואב אמיתי ובאחריותו/ה.