לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
חן לוין

חן לוין

חן לוין

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-147844

אודות חן לוין בקצרה:

שלום, אני חן. אני פסיכולוגית קלינית מתמחה העובדת עם ילדים ונוער בגילאים 5 - 18. אני עוסקת במיוחד בתחומים של הפרעות חרדה, קשיים חברתיים, דיכאון, תחושות של עצב או דכדוך וקשיי הסתגלות, ובעלת ניסיון רב בטיפול בילדים...

פניה אל חן לוין

חן לוין השיבה ל 80% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

אודות חן לוין

שלום, אני חן.

אני פסיכולוגית קלינית מתמחה העובדת עם ילדים ונוער בגילאים 5 - 18.

אני עוסקת במיוחד בתחומים של הפרעות חרדה, קשיים חברתיים, דיכאון, תחושות של עצב או דכדוך וקשיי הסתגלות, ובעלת ניסיון רב בטיפול בילדים בעלי קשיים חברתיים או על הרצף האוטיסטי וכמובן בהדרכת הורים.

כאמא בעצמי אני יודעת כמה לא פשוט לבחור מטפל/ת שתתאים לצרכי הילד/ה. אנחנו רוצים את הטוב ביותר עבור הילדים שלנו, את מי שיסייע להם במשבר או האתגר שבעקבותיו הוחלט לפנות לטיפול או להדרכת הורים. בין היתר זאת הסיבה שחשוב לי להתאים את הטיפול בילד/ה לפי דרך הביטוי שמתאימה לו/ה. ילדים שונים ירגישו נוח עם דרכים שונות: חלק ישחקו, אחרים ידברו או ירצו לצייר וליצור. 

בתחילת הטיפול נקיים מפגשי הערכה והיכרות עם ההורים. בהמשך, המפגשים יתקיימו באופן פרטני עם הילד/ה. במרבית הטיפולים בילדים ישולבו גם מפגשי הדרכת הורים.

ישנם מקרים בהם יתאים לקיים הדרכת הורים בלבד, ללא הגעת הילד לקליניקה. למשל, כאשר ילד או מתבגר מתנגד מאוד להגיע לטיפול אך הוריו זיהו קושי רגשי וזקוקים לסיוע בחשיבה כיצד לעזור לו.

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של חן לוין, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי חן לוין ובאחריותו/ה.