לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
נטלי אשכנזי

נטלי אשכנזי

נטלי אשכנזי

שלום, שמי נטלי, אני פסיכולוגית בהתמחות שיקומית למבוגרים ומתבגרים.

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-167259

שלום, שמי נטלי, אני פסיכולוגית בהתמחות שיקומית למבוגרים, מתבגרים וילדים. כיום, אני עובדת כפסיכולוגית בשירות בתי הסוהר- שם מטפלת פרטנית וקבוצתית, ועורכת אבחונים פסיכו-דיאגנוסטיים. בעלת ניסיון בעבודה עם מתמודדים... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל נטלי אשכנזי

אודות נטלי אשכנזי

שלום, שמי נטלי, אני פסיכולוגית בהתמחות שיקומית למבוגרים, מתבגרים וילדים.

כיום, אני עובדת כפסיכולוגית בשירות בתי הסוהר- שם מטפלת פרטנית וקבוצתית, ועורכת אבחונים פסיכו-דיאגנוסטיים. בעלת ניסיון בעבודה עם מתמודדים עם הפרעות אישיות וקשיים בין אישיים, התמודדות עם מצוקות נפשיות, כגון קשיים בתחום הבין-אישי והפרעות אישיות, זוגיות, דפוסי אישיות, קשיים בוויסות רגשי, דיכאון, חרדה, דימוי גוף ומיניות, ערך עצמי ודימוי עצמי, סוגיות של זהות, תחושת תקיעות בחיים, מצבי אבל ואובדן, PTSD, ופוסט טראומה מורכבת, התמודדות עם משברי חיים.

בעברי, ניסיון של שנים כיועצת חינוכית לילדים ובני נוער, ליווי ותמיכה שלהם ושל משפחותיהם בהתמודדות עם מצוקות תואמות גיל, משברים, חרדות, דכאון ועוד.

הגישה הטיפולית שלי היא בגובה העיניים ומתבססת על קבלה, אמפתיה, אנושיות ושיתוף פעולה הדדי. בטיפול, אני שואפת למצוא יחד את הדרך של המטופל\ת, שתאפשר לחיות חיים מלאים, עמוקים ובעלי משמעות כפי שהיו רוצים לחיות. הגישה הטיפולית שלי היא פסיכו-דינמית תוך שילוב של גישות טיפוליות אחרות לפי צורך והתאמה לכל מטופל\ת.

הקליניקה שלי נמצאת בעיר יהוד-מונוסון.

אקדמיה:

כיום – לומדת בתכנית הכשרה לפסיכותרפיה קוגניטיבית-התנהגותית (CBT), בשיתוף החוג לפסיכולוגיה באוניברסיטת חיפה ובאישור איט"ה.

תואר שני בנוירו-פסיכולוגיה שיקומית של המבוגר במסלול עם תזה, במכללה האקדמית תל אביב-יפו.

תואר שני בייעוץ חינוכי במסלול עם תזה, באוניברסיטת תל אביב.

תואר ראשון במדעי ההתנהגות במכללה האקדמית תל אביב-יפו.

 

מוזמנים ליצור עמי קשר:

נטלי  050-6381565

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של נטלי אשכנזי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי נטלי אשכנזי ובאחריותו/ה.