לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
לי נאור

לי נאור

לי נאור

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-153579

שמי לי נאור, פסיכולוגית בהתמחות שיקומית (מ.ר. 27-153579), אני מטפלת במבוגרים, מתבגרים וילדים במכון ת.ל.מ. ובקליניקה פרטית בתל אביב, ובמכון משאבים בבאר שבע. מספר טלפון: 0509359480 אני רואה בתהליך הטיפולי כהזדמנות למפגש בינאישי... קראו אודותיי בהרחבה...

בתקופה זו אני זמינה (בהתנדבות) למתן עזרה ראשונה נפשית. זהו יעוץ תמיכתי טלפוני בלבד שאינו מהווה תחליף לטיפול.


ניתן להתקשר אלי ל 0509359480 בימים:
ראשון, בין 10:00 ל 20:00
שני, בין 10:00 ל 15:00
שלישי, בין 10:00 ל 20:00

פניה אל לי נאור

אודות לי נאור

שמי לי נאור, פסיכולוגית בהתמחות שיקומית (מ.ר. 27-153579), אני מטפלת במבוגרים, מתבגרים וילדים במכון ת.ל.מ. ובקליניקה פרטית בתל אביב, ובמכון משאבים בבאר שבע.

מספר טלפון: 0509359480

אני רואה בתהליך הטיפולי כהזדמנות למפגש בינאישי ייחודי שמתרחש בתוך מרחב מוגן ויציב ומאפשר היכרות עצמית מעמיקה, ובכוחו להיות מקום מניע לשינוי ולתנועה. אני מטפלת באוריינטציה דינאמית, בשילוב כלים קוגניטיביים-התנהגותיים על פי הצרכים האינדיווידואליים שעולים בטיפול.

השכלה אקדמית והכשרה

B.A. פסיכולוגיה, תקשורת וניהול, אוניברסיטת בן גוריון

M.A. באבחון וטיפול בלקויות למידה, אוניברסיטת חיפה

M.A. בנוירופסיכולוגיה שיקומית, המכללה האקדמית תל -אביב יפו

הכשרה מקצועית

קורס ACT, טיפול בקבלה ובמחויבות, מכון משאבים

קורס טיפול דינאמי ממוקד קצר מועד, מכון משאבים

קורס מיינדפולנס- MBSR, Mindfulness-Based Stress Reduction, המרכז הבינתחומי, הרצליה

ניסיון מקצועי

המפגש עם עולם הנפש החל בשירות הצבאי והתבסס בשנים בהן עבדתי עם נוער בפנימייה פוסט אשפוזית במהלך התואר הראשון. דרכי המקצועית כפסיכולוגית החלה בטיפול במחלקה ובאשפוז יום בשיקום נוירולוגי בבי"ח שיבא- תל השומר. טיפלתי במבוגרים שהתמודדו עם מצבים רפואיים מורכבים שעברו משברים נפשיים כחלק מתהליך שיקום.

השנים האחרונות הקנו לי ניסיון רב בטיפול ובאבחון (מבוגרים, מתבגרים, ילדים) תוך העמקה והרחבה של הידע הפסיכואנליטי. אני מטפלת במצבים נפשיים שונים כגון, משברי חיים, דימוי וביטחון עצמי באספקטים חברתיים-תעסוקתיים-תפקודיים, תהליכי אבל ואובדן, התמודדות עם חרדה, דיכאון, פוסט טראומה, פגיעות מיניות, הפרעות אכילה, חקירה של זהות ונטיות מיניות, התמודדות עם מחלות ומצבים רפואיים, תסמונות כאב, פגיעות ראש ועמוד שדרה.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של לי נאור, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי לי נאור ובאחריותו/ה.