לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מור אלבז

מור אלבז

מור אלבז

עובדת סוציאלית קלינית/ מטפלת רגשית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 41019

אודות מור אלבז בקצרה:

שמי מור אלבז, עובדת סוציאלית קלינית, תואר שני (M.A) מאוניברסיטת חיפה.  מטפלת בפסיכותרפיה ארוכה וקצרת מועד בשילוב טכניקות מהטיפול הקוגניטיבי התנהגותי (CBT). עוסקת בתחומים של טראומה, דיכאון, אבל ואובדן,...

פניה אל מור אלבז

אודות מור אלבז

שמי מור אלבז, עובדת סוציאלית קלינית, תואר שני (M.A) מאוניברסיטת חיפה. 

מטפלת בפסיכותרפיה ארוכה וקצרת מועד בשילוב טכניקות מהטיפול הקוגניטיבי התנהגותי (CBT). עוסקת בתחומים של טראומה, דיכאון, אבל ואובדן, פגיעות מיניות, חרדה והתמכרויות. ​​​​​​​אני מגיעה עם הבנה עמוקה של אתגרים בנושאי משברי חיים, קשיים רגשיים, תחושת תקיעות, קושי ביחסים בין אישיים, סוגיות של זהות, מגדר, חוויות גוף, והתמודדות עם מחלה נפשית.

 יש לי ניסיון טיפולי במרפאות הציבוריות:
המרכז הרפואי לבריאות הנפש, בית חולים אברבנאל, מרפאת מבוגרים.
המרכז הקהילתי לבריאות הנפש ביפו תל אביב, מרפאת ילד ונוער וגם מרפאת מבוגרים.​​​​​​​                                                            בנוסף, יש לי ניסיון טיפולי במרכז טיפולי להתמכרויות, של עמותת "הדרך"
ובעולם השיקום וטיפול בבריאות הנפש.
​​​​​​​

יש לי גם ניסיון עשיר בעולם חקירת הגוף, טכניקות נשימה ומדיטציית מיינדפולנס. למדתי הוראת יוגה (מסוג איינגר), הנחתי קבוצות יוגה וקבוצות טיפול המבוססות על שיטות של טיפול קוגניטיבי התנהגותי. שאבתי השראה מהפילוסופיה הבודהיסטית ואני מביאה את הניסיון הזה איתי לחדר הטיפולים.

אני רואה בקשר הטיפולי מרחב בטוח ובו הזדמנות לשינוי, מציאת עוגן פנימי ושיפור איכות החיים.

נפגשת עם מטופלים בארבע עיינים, הקליניקה בחיפה ובאונליין, ארבע עיינים ומסך אחד                   

   טלפון: 052-6203559

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מור אלבז, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מור אלבז ובאחריותו/ה.