לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מתן אשד

מתן אשד

מתן אשד

פסיכולוג | www.mataneshed.com

פסיכולוג/ית מאומת/ת
מספר רישיון: 27-155614

שלום רב, שמי מתן. לשעבר מתמחה במרפאת "עמך" בתל אביב, וכיום מתמחה באשפוז יום בבית החולים סורוקה. בנוסף, אני מקבל באופן פרטי בקליניקה במרכז תל אביב. בעבר טיפלתי בצה"ל, במשך קרוב לשנתיים, במרפאה המרכזית לבריאות... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל מתן אשד

אודות מתן אשד

שלום רב, שמי מתן. לשעבר מתמחה במרפאת "עמך" בתל אביב, וכיום מתמחה באשפוז יום בבית החולים סורוקה. בנוסף, אני מקבל באופן פרטי בקליניקה במרכז תל אביב.

בעבר טיפלתי בצה"ל, במשך קרוב לשנתיים, במרפאה המרכזית לבריאות הנפש. מעבר לכך התנדבתי מעל לשנה במחלקה הפסיכיאטרית הפתוחה בהדסה עין כרם, שם מטפלים בעיקר בהפרעות אכילה.

מנסיוני יצא לי לפגוש מטופלים מרקע מגוון מאוד- מבחינת גיל, מעמד סוציו אקונומי והשתייכות חברתית. אני גם בעל היכרות טובה עם אנשים דתיים וכאלה המשתייכים לאוכולסיה החרדית. במסגרת נסיוני כפסיכולוג יצא לי ללוות מטופלות ומטופלים עם קשת רחבה של קשיים, ובתחנות חיים שונות. האתגרים בטיפול כללו התמודדות עם חרדה, דיכאון, בעיות בזוגיות, חיפוש משמעות בחיים, קושי בויסות רגשי, ביטחון עצמי ירוד, טראומה ועוד.

אני מתרגל באופן יום יומי את הדרך הבודהיסטית, במשך למעלה מעשור. בשנים הללו השתתפתי באופן שוטף בקורסים ובריטריטים, בעיקר במסגרת עמותת "תובנה". אני בעל ידע וניסיון רב בלימוד מדיטציה ומיינדפולנס, ובעל ידע בתחום הטיפול הקוגניטיבי מבוסס קבלה (ACT). 

הדרך הבודהיסטית משתקפת גם בטיפולים שאני נותן, בעיקר דרך חמלה וקבלה. היא גם באה לידי ביטוי באופן החקירה של תפיסת העצמי שלנו, ביכולת לשהות בתוך החקירה העצמית, וביכולת לשפר את הויסות הרגשי. בעיני, שילוב עולם הפסיכותרפיה עם הבודהיזם יכול לתרום רבות למי שמבקש לחוש שיפור והתפתחות במצבו הנפשי.

ניתן לקרוא עוד באתר שלי www.mataneshed.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מתן אשד, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מתן אשד ובאחריותו/ה.