לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אביבית ברודי

אביבית ברודי

אביבית ברודי

פסיכולוגית תעסוקתית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-128897

אודות אביבית ברודי בקצרה:

אביבית ברודי, פסיכולוגית תעסוקתית מומחית ומטפלת בשיטת CBT. בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ופילוסופיה ותואר שני בפסיכולוגיה תעסוקתית. מומחיות בייעוץ תעסוקתי ותעודת פסיכותרפיה בשיטת CBT. בעלת ניסיון עשיר בייעוץ וטיפול...

פניה אל אביבית ברודי

דוברת עברית.

אודות אביבית ברודי

אביבית ברודי, פסיכולוגית תעסוקתית מומחית ומטפלת בשיטת CBT. בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ופילוסופיה ותואר שני בפסיכולוגיה תעסוקתית. מומחיות בייעוץ תעסוקתי ותעודת פסיכותרפיה בשיטת CBT. בעלת ניסיון עשיר בייעוץ וטיפול תעסוקתיים למגוון אוכלוסיות. החל מצעירים המעוניינים למצוא את דרכם המקצועית, ועד אנשים בוגרים המעוניינים בשינוי והסבה, ליווי מפוטרים, פיתוח מנהלים ועוד. 

במהלך התהליך אני מסייעת לאדם, להתחבר לכוחות ולעוצמות הייחודיים לו, בכדי להביא אותם לידי ביטוי ובכך להרגיש יותר תשוקה,סיפוק ומשמעות בעשייה. במקביל, אנו מנסים להבין יחד מהם החסמים שיכולים להוביל לתחושה של תקיעות בקריירה.

באמצעות כלים מעולם הטיפול הקוגניטיבי- התנהגותי, ניתן לזהות את המחשבות והאמונות האישיות, שעשויות להשפיע על התחושות במהלך היום יום ובכך גם על התפקוד וההתנהגות בעולם העבודה ובכלל.  

אני מאמינה שלאדם יש את הכוח לשנות ולהוביל את חייו לעבר מטרות משמעותיות, אותם הוא רוצה להגשים ולממש וכי יש לנו את הזכות להיות מאושרים יותר.

עובדת במכון אבחון ומיון מוביל בארץ ובמקביל, מקבלת בקליניקה פרטית במשואות יצחק, בין אשקלון לאשדוד.

ניתן ליצור קשר

במייל: avivitbrodie@gmail.com

בנייד: 0545800925

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אביבית ברודי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אביבית ברודי ובאחריותו/ה.