לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
בתיה הר יפה

בתיה הר יפה

בתיה הר יפה

מרפאה בעיסוק מאומתת
מספר תעודה: 14-91882

אודות בתיה הר יפה בקצרה:

עולם הילד, המשחק כדרך חיים ולמידה מתוך אתגרים, הם שהובילו אותי לבחירת מקצוע הריפוי בעיסוק. את בסיס הידע שלי רכשתי באוניברסיטת תל- אביב ובמגוון קורסים ולימודי תעודה לאורך השנים. אני בוגרת תואר ראשון ותואר שני בחוג...

פניה אל בתיה הר יפה

דוברת עברית.

אודות בתיה הר יפה

עולם הילד, המשחק כדרך חיים ולמידה מתוך אתגרים, הם שהובילו אותי לבחירת מקצוע הריפוי בעיסוק. את בסיס הידע שלי רכשתי באוניברסיטת תל- אביב ובמגוון קורסים ולימודי תעודה לאורך השנים. אני בוגרת תואר ראשון ותואר שני בחוג לריפוי בעיסוק באוניברסיטת תל-אביב ובעלת ניסיון של 25 שנה, ניסיון מגוון הכולל עבודה ביחידות להתפתחות הילד, הן במסגרות ציבוריות והן בפרטיות.
חדר הטיפולים עבורי הוא מסע משותף עם ההורים והילד. מסע המתחיל ונמשך בגילוי, זיהוי ומיקוד הקושי. קבלת הקושי כמקור ומשאב לכוחות הטמונים במשפחה, להרחבת יכולת ההתבוננות ולפיתוח תחושת מסוגלות. גישה זו מאפשרת יצירת מרחב של למידה, התקדמות והתפתחות תוך מתן כלים של הבנה, התגייסות ועשייה. עשייה במשימות מוטוריות וקוגנטיביות, בחצר, ליד השולחן, במשימות היומיומיות בשיגרת הבית, הגן ובית הספר, במשחקי קופסה, יצירה, ציור וכתיבה, בהיבט ביצועי, רגשי וחברתי.

עובדת עם גלאי 2-10 עם קשיים התפתחותיים בקליניקה "יחד יד ביד" בהרצליה בה שותפים עוד אנשי מקצוע.

ליצירת קשר 054-6468787 בתיה הר-יפה מרפאה בעיסוק

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של בתיה הר יפה, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי בתיה הר יפה ובאחריותו/ה.