לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
רות קורמן

רות קורמן

רות קורמן

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-2841

אודות רות קורמן בקצרה:

שמי רות קורמן, אני פסיכולוגית קלינית ופסיכואנליטיקאית בהכשרתי. למדתי לימודי המשך של פסיכותרפיה באוניברסיטת תל אביב, שם אני מלמדת גם בהווה. אני מדריכה מוסמכת בפסיכותרפיה ובפסיכודיאגנוסטיקה מזה שנים ואכן מדריכה...

פניה אל רות קורמן

דוברת עברית.

אודות רות קורמן

שמי רות קורמן, אני פסיכולוגית קלינית ופסיכואנליטיקאית בהכשרתי. למדתי לימודי המשך של פסיכותרפיה באוניברסיטת תל אביב, שם אני מלמדת גם בהווה. אני מדריכה מוסמכת בפסיכותרפיה ובפסיכודיאגנוסטיקה מזה שנים ואכן מדריכה בתחומים אלה באופן פרטי וכן בבתי ספר לפסיכותרפיה באוניברסיטת תל אביב, בר אילן ובמרכז ויניקוט.

אני עוסקת בטיפול פרטני לבני 14 ומעלה, מדריכה הורים ואף עוסקת בטיפול זוגי בסגנון פסיכודינמי. אני מאמינה בטיפול נפשי אינטנסיבי וארוך טווח ששואף לעשות שינוי בר קיימא בשלומו הנפשי של הפונה. לצער כולנו הנסיון לקצר את התהליך הטיפולי אינו עולה יפה למיטב נסיוני. הצורך לפרום מורכבויות נפשיות אינו תהליך קל אך שכרו בצידו. הקשר הטיפולי המייטיב הוא המאפשר עבודה מאומצת ויסודית.

ניתן ליצור עימי קשר בטלפון 050-7932249

תודה.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של רות קורמן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי רות קורמן ובאחריותו/ה.