לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
קרן שמואל פרגיקרן שמואל פרגי
תאריך רישום: 19/11/2016
גילוי נאות: משתמש זה לא אימת את הרשאתו המקצועית. למידע אודות הרשאה מקצועית
כתבו אלי

אודות קרן שמואל פרגי

פסיכותרפיסטית קוגניטיבית התנהגותית  (אוניב' חיפה), קליניקה פרטית בחיפה וביקנעם עילית. בעלת תואר בפסיכולוגיה ובמהלך לימודי בריאות נפש קהילתית, בוגרת התוכנית לפסיכותרפיה קוגנטיבית התנהגותית – CBT (אוניברסיטת חיפה ואיט"ה). עברתי הכשרה ב schema therapy. טכניקות ויסות,  mindfulness,  ACT. טיפול בהפרעות חרדה: פוביות פשוטות, התקפי פאניקה ואגרופוביה, חרדה חברתית, דיכאון, הפרעה טורדנית  כפייתית, וב- IMR  ניהול מחלה והחלמה.

האוכלוסייה שאני מטפלת בה היא מגוונת מאוד. בעלת ניסיון רב בטיפול ושיקום בבריאות הנפש (חרדה, דיכאון, טראומות, הפרעות אישיות), מטפלת במתבגרים (חרדת בחינות, משבר זהות, דימוי וערך עצמי). זוגות במשבר וגירושין.

נקודות שבר בחיים פוקדים את כולנו. פעמים רבות אנו מוצאים את עצמינו מתמודדים עם קשיים שמשפיעים על איכות חיינו ומביאים לתחושת מצוקה של ממש.  בלבול, מתח, ייאוש והעדר משמעות הן חלק מהתחושות שעולות בנו. אני מאמינה כי נקודות שבר הן זמן נכון להתבוננות פנימית, ללמידה ולהתחדשות, אם תרצו, "חישוב מסלול מחדש". המשאבים, הכוחות, מצויים בתוכנו ובסביבתנו. בקליניקה אני משלבת בין גישות שונות. משכו של הטיפול יקבע יחד עם המטופל והוא יכול להיות ממוקד וקצר או ארוך.

שפות: עברית

בנוסף לקליניקה בחיפה וביקנעם עילית, אני מנהלת את מערך הדיור של אנוש העמותה הישראלית לבריאות הנפש בחיפה ומעניקה שרותי הדרכה לצוותים מקצועיים ובלתי מקצועיים בשירותי הבריאות בארץ.

אני מזמינה אתכם למפגש אישי, רגיש שבו תפגשו אדם מאוד יקר – את עצמכם.

צרו איתי קשר בשיחת טלפון או בהודעת SMS בטלפון 054-6654855

איתכם, קרן שמואל פרגי

 

 

כל הפרטים המובאים בעמוד זה ובכללם שם המשתמש נוסחו על ידי המשתמש/ת ובאחריותו/ה