לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
יהודית לפלר

יהודית לפלר

יהודית לפלר

קלינאית תקשורת מאומתת
מספר תעודה: 13-102908

אודות יהודית לפלר בקצרה:

קלינאית תקשורת מנוסה , בעלת וותק של למעלה מ 20 שנה בתחום. בעבר שימשתי כראש צוות קלינאיות תקשורת בתחנות לבריאות המשפחה בתל אביב. פיתחתי יחד עם הצוות תכנית לסדנאות הדרכה לקבוצות הורים לתינוקות ולפעוטות ואף העברתי...

פניה אל יהודית לפלר

דוברת עברית.

אודות יהודית לפלר

קלינאית תקשורת מנוסה , בעלת וותק של למעלה מ 20 שנה בתחום. בעבר שימשתי כראש צוות קלינאיות תקשורת בתחנות לבריאות המשפחה בתל אביב. פיתחתי יחד עם הצוות תכנית לסדנאות הדרכה לקבוצות הורים לתינוקות ולפעוטות ואף העברתי סדנאות כאלה בפועל. בנוסף נוצר קשר עם העמותה לילדים בסיכון ופיתחנו, יחד עם הפסיכיאטרים מהעמותה,  כלים לאיתור מוקדם ב"טיפות חלב" של סימנים  המצביעים על קשיים תקשורתיים אצל תינוקות בני שנה - שנה וחצי. מ- 1995 הנני עובדת במשרד החינוך: תחילה עבדתי בגנים שפתיים ובכיתות שפתיות ובמרכז טיפולי רב -מקצועי וכיום אני עובדת בכיתות תקשורת- עם ילדים בעלי אוטיזם בתפקוד גבוה. בנוסף הנני מנהלת קליניקה פרטית מאז  2004. במהלך השנים עברתי השתלמויות ארוכות טווח שהעמיקו את מיומנויותי המקצועיות: אוטיזם בגיל בית ספר, עבודה עם הורים (פרוייקט hanen קנדה), אפרקסיה וורבאלית, גמגום, התפתחות שפה - בכל הגילאים, לקויות שפה - למידה ועוד .

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של יהודית לפלר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי יהודית לפלר ובאחריותו/ה.