לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
נטליה צוקנוב

נטליה צוקנוב

נטליה צוקנוב

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-117229

אודות נטליה צוקנוב בקצרה:

שמי נטליה צוקנוב, אני בוגרת תואר שני בפסיכולוגיה ובעלת הכשרה שיקומית. אני מטפלת מזה מספר שנים במגוון מסגרות וכיום, עובדת במרכז שניידר לילדים, במכון לאנדוקרינולוגיה וסכרת ובמרפאה הנוירופסיכיאטרית לטיקים ותסמונת...

פניה אל נטליה צוקנוב

דוברת עברית.

אודות נטליה צוקנוב

שמי נטליה צוקנוב, אני בוגרת תואר שני בפסיכולוגיה ובעלת הכשרה שיקומית. אני מטפלת מזה מספר שנים במגוון מסגרות וכיום, עובדת במרכז שניידר לילדים, במכון לאנדוקרינולוגיה וסכרת ובמרפאה הנוירופסיכיאטרית לטיקים ותסמונת טורט. בנוסף, אני מטפלת בקליניקה פרטית ברמת השרון, בילדים, נוער ומבוגרים. אני מטפלת הן בשפה העברית והן בשפה הרוסית.

לאורך השנים רכשתי ניסיון רב בין היתר, בטיפול בילדים, בני נוער והוריהם, המתמודדים עם מחלות כרוניות וקשיים רגשיים שונים.

הילדים המטופלים במכון לאנדוקרינולוגיה ובמרפאה הנוירופסיכיאטרית, מתמודדים בין היתר עם סכרת, עיכוב בגדילה, התבגרות מוקדמת, השמנת יתר, טיקים, תסמונת טורט והפרעה בתפקוד בלוטת התריס. כמו כן, לרוב, מתלווים למצב הרפואי גם קשיים רגשיים, כגון חרדה, דכאון, דימוי עצמי ירוד, הפרעת התנהגות והפרעה טורדנית כפייתית. לאור המורכבות הרבה, אני מטפלת תוך שילוב מגוון טכניקות וגישות, בין השאר: טיפול דינמי, טיפול קוגנטיבי התנהגותי (CBT), ACT,ERP, HRT, מנטליזציה, ביופידבק, היפנוזה וטכניקות הרפייה ודימיון מודרך. כמו כן, הטיפול בילדים ובני נוער מלווה לרוב בהדרכות הורים לשם מתן כלים להתמודדות אל מול קשיי הילד ובחינת דפוסי ההורות.  

אני מאמינה בייחודיותו של כל אדם הפונה אלי ולכן אף פעם אין שני טיפולים זהים. הניסיון והידע שרכשתי במהלך השנים מאפשרים לי לבחון ולהתאים את הטיפול והכלים לצרכיו הייחודיים של האדם ומשפחתו.

אשמח להיפגש איתך לפגישת היכרות, בה נוכל לבחון יחד את מטרות וקווי המתאר של הטיפול. ליצירת קשר 0542283012

 
הפרטים המובאים בכרטיס האישי של נטליה צוקנוב, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי נטליה צוקנוב ובאחריותו/ה.