לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
הילה גיל רוזנבלום

הילה גיל רוזנבלום

הילה גיל רוזנבלום

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-117180

טיפול פסיכולוגי בילדים, מתבגרים ובמבוגרים טיפול פרטני והדרכות הורים הקליניקה שלי נמצאת בפרדסיה, באזור השרון ונגישה מאוד מכביש 4. מוזמנים לבקר באתר שלי: https://hilagil.com/ מייל: hilagil@gmail.com טל: 054-8084065 שמי הילה... קראו אודותיי בהרחבה...


תל אביב והמרכז, שרון ושומרון

פניה אל הילה גיל רוזנבלום

הילה גיל רוזנבלום עוסקת בקשיבות (Mindfulness).

אודות הילה גיל רוזנבלום

טיפול פסיכולוגי בילדים, מתבגרים ובמבוגרים
טיפול פרטני והדרכות הורים
הקליניקה שלי נמצאת בפרדסיה, באזור השרון ונגישה מאוד מכביש 4.

מוזמנים לבקר באתר שלי: https://hilagil.com/
מייל: hilagil@gmail.com
טל: 054-8084065

שמי הילה גיל רוזנבלום, פסיכולוגית רשומה במשרד הבריאות. הכשרתי כוללת ניסיון טיפולי במגוון קשיים ומורכבויות נפשיות בכל קשת הגילאים.
אני מנוסה בעבודה עם ילדים ומתבגרים ובעלת היכרות מעמיקה עם האתגרים, הקשיים וההתמודדויות המאפיינים גילאים אלו, כמו גם עם מצבים רגשיים מורכבים והפרעות פסיכולוגיות של הילדות.
כמו כן יש לי ניסיון טיפולי רב עם מבוגרים ומבוגרים צעירים, הן בליווי התפתחות אישית והן במצבים נפשיים מורכבים כגון דיכאון, חרדה, הפרעה טורדנית כפייתית (OCD), טראומה, משברי חיים ועוד.
בעבודתי, אני משלבת בין גישות וכלי טיפול שונים בהתאם לאדם שנמצא מולי, הבקשה איתה הוא מגיע לטיפול, הזמן שעומד לרשותו והמקום בו הוא נמצא. הטיפול נע בין גישה פתוחה שבה המטופל מביא את חוויותיו באופן אסוציאטיבי ואינטואיטיבי לבין גישה ממוקדת ומכוונת לקושי מסויים. בנוסף, כאשר זה מתאים אני משלבת בטיפול גישות של מיינדפולנס ומדיטציה ובעבודה עם ילדים צעירים גם משחק ואומנות המתאימים מאוד לעולמם הרגשי.

מוזמנים לפנות אלי בכל שאלה או לתאם פגישה.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של הילה גיל רוזנבלום, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי הילה גיל רוזנבלום ובאחריותו/ה.