לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
טובי סגל

טובי סגל

טובי סגל

מתמחה בפסיכולוגיה קלינית, מטפלת בילדים, נוער ומבוגרים בירושלים.

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-137298

אודות טובי סגל בקצרה:

מקבלת בקליניקה בירושלים או באונליין.  בעלת נסיון בטיפול בילדים ובהדרכת הורים. טיפול בסוגיות כמו חיזוק הבטחון העצמי, הבנה עצמית, קבלה עצמית, שיפור הוויסות הרגשי, שליטה הכעסים, עבודה על קשרים חברתיים ובניאישיים. מנוסה...

פניה אל טובי סגל

אודות טובי סגל

מקבלת בקליניקה בירושלים או באונליין. 

בעלת נסיון בטיפול בילדים ובהדרכת הורים. טיפול בסוגיות כמו חיזוק הבטחון העצמי, הבנה עצמית, קבלה עצמית, שיפור הוויסות הרגשי, שליטה הכעסים, עבודה על קשרים חברתיים ובניאישיים.

מנוסה בטיפול במתבגרים ומבוגרים צעירים סביב תהליכי גיבוש זהות, לבטים סביב זהות מינית, השתייכות חברתית, הגדרה עצמית. חקירה עצמית בתחומי התעסוקה, המשפחה והחברה. 

בעלת נסיון בטיפול במבוגרים סביב תחושת ריקנות, חוסר משמעות, קושי בקשרים בינאישיים, זוגיים, משפחתיים וחברתיים. מנוסה בעבודה עם אבחנות של דכאון, חרדות, מניה דפרסיה וסיכוזפרניה. כמו כן, מנוסה בעיבוד חוויות אשפוז פסיכיאטרי והשתקמות לאחר מצוקה נפשית משמעותית.

מה חשוב לי בטיפול? חשוב לי להכיר אותך, המטופל. להכיר את נקודת מבטך, חוויותיך, האופן בו אתה רואה את העולם. אני רואה את העבודה הטיפולית כמסע משותף של גילוי והבנה עצמית, חקר הגורמים הפנימיים העוצרים אותך, של גילוי הכוחות שלך. חשוב לי שתרגיש מובן, שאני רואה אותך ומקבלת אותך ללא שיפוטיות.

קיימת אפשרות לטיפול מוזל לסטודנטים

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של טובי סגל, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי טובי סגל ובאחריותו/ה.